Бастауышта оқытудың педагогикасы
Білім беру бағдарламасының шифры

7M01301

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Магистратура

Оқу ұзақтығы

1-2 жыл

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • Халықаралық қоғамдастық деңгейінде бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі саласында оқыту үшін қажетті құзыреттерге ие және білім берудің барлық деңгейлері мен сатыларында, оның ішінде жоғары оқу орындарында Қазақстан Республикасы қоғамының қажеттіліктерін қанағаттандыратын магистранттарды даярлау , жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіптік білім.
  • Психологиялық-педагогикалық білімдер жүйесін, кіші жастағы оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту әдістерін тәжірибеде қолдану.
  • Бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда инновациялық әдіс-тәсілдерді қолдану.
  • Зерттеу мәдениеті мен ғылыми этиканы меңгеру.
Информация

Өзектілігі

Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін реформалауға және білім берудің жаңартылған мазмұнына байланысты бастауыш сынып мұғалімінің рөлі өзгеруде. Осыған байланысты республикада бастауыш білім беру педагогикасының қазіргі бағыттары бойынша магистранттардың білімдерін кеңейтуді және тереңдетуді талап ететін бастауыш білім беру үшін кадрларды даярлау саласындағы ұлттық бағдарламаларды (МБМБС, МЖББО) іске асыруды қамтамасыз ету қажет. Қазақстан және әлем, оның жетекші тұжырымдамалары мен ғылыми әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.зерттеу; бастауыш мектепті оқыту мен оқыту саласында нақты кәсіби міндеттерді шешу және ғылыми зерттеулерді жүргізу үшін ғылыми-педагогикалық қызметтің құзыреттері мен дағдыларын жетілдіру.

Ерекшеліктер

Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру саласындағы заманауи көзқарас тенденцияларына сәйкестігі.Мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыру бойынша білім беру қызметін ұйымдастырудағы өзгерістер.ББ пәндерінің тізбесі жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес келетін құзыреттерді дамытуға бағытталған.Еңбек нарығының өңірлік қажеттіліктері мен білім алушылардың сұранысын ескере отырып, мемлекеттік білім беру стандартының орындалуын қамтамасыз ету.

Қызмет және кәсіп салалары

педагогикалық бейіндегі қызметкер, қор бөлімшелері мен жеке бастауыш мектептер, ЖОО оқытушысы, ҒЗИ бастауыш мектептің ғылыми қызметкері, мектепке дейінгі даярлық орталығының басшысы, бастауыш мектептегі әдістемелік қызметтің басшысы, бастауыш білім беру мәселелері жөніндегі мемлекеттік органдардың жетекші маманы, ТжКБ және орта білімнен кейінгі білім беру оқу орындарында педагогикалық пәндер оқытушысы, мемлекеттік басқару органдарда бастауыш білім беру мәселелері жөніндегі кеңесші, аймақтық білім беру жүйесі, отбасылық кеңес беру

  • Бастауыш мектеп педагогикасының ғылыми негіздері
  • Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану білімінің теориясы мен практикасы
  • Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
  • Зерттеу тәжірибесі
  • Кіші оқушыға математикалық білім беру
  • Кіші мектеп оқушыларына филологиялық білім беру
  • Бастауыш сынып мұғалімінің акмеологиясы
  • Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың теориясы мен әдістемесі
  • Кіші жастағы оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи тәсілдер
  • Кіші оқушының әлеуметтенуі
  • Кіші жастағы оқушылармен инклюзивті білім беру және түзету жұмыстары
  • Кіші оқушының коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытудың теориясы мен тәжірибесі

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесін шарлау және олардың қазақстандық қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардағы ерекшеліктерін ескеру
  • Әріптестермен және студенттермен ұжымда жұмыс істей білу, моральдық-құқықтық нормаларға негізделген әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас дағдыларына ие болу, жауапты серіктес болу, оларға құрмет пен сенім көрсету
  • Басқалармен тиімді қарым-қатынас жасай білуге, өз ойын жазбаша да, ауызша да жеткізе білу үшін азаматтық ұстанымды ұстану.
  • Болашақ мамандығыңыздың әлеуметтік мәнін түсініңіз
  • Ақпараттық технологияларды өмірдің әртүрлі салаларында қолдану
  • Қазіргі заманғы компьютерлік технология құралдары, оргтехника, байланыс және коммуникациялар бойынша жұмыс
  • Шығармашылыққа, инновациялық идеяларды тудыруға, өз бетінше гипотеза жасауға, сондай-ақ ғылыми ақпаратты іздеуге, сыни талдауға, жалпылауға және жүйелеуге, зерттеу мақсаттарын қоюға және оларға жетудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдауға қабілетті болу
  • Зерттеудің жаңаәдістерін әзiрлеу және қызметтiң ғылымы және ғылымы-өндiрiстiк миына, innovationalic және ғылым-білім беру қызметiне өзгерiстер жасау.
  • Осы салада өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асыру
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін қолдана білу