Информатика және робототехника (көптілді оқыту)
Білім беру бағдарламасының шифры

6В01513

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Математика
Информатика

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • Инновациялық әдістерді қолдана отырып педагогикалық процестіұйымдастыру
  • Көп тілді ортаға ықпалдаса алатын білім алушының жеке басын тәрбиелеу
  • Информатика, робототехника және ақпараттық-коммуникациялықтехнологиялар саласында жүйеленген білім мен практикалық дағдылардықалыптастыру
  • Білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту
Информация

Өзектілігі

Бағдарламаның өзектілігі Қазақстан Республикасында үш тілде білім беруді жәнебілім беру жүйесін цифрландыруды енгізуге байланысты қазақ, орыс жәнеағылшын тілдерінде оқытуды жүзеге асыруға қабілетті информатика жәнеробототехника мұғалімін даярлау қажеттілігіне байланысты

Ерекшеліктері

Еңбек нарығының өңірлік қажеттіліктері мен білім алушылардың сұраныстарынескере отырып, педагог кадрларды даярлаудың мемлекеттік білім беру стандартыніске асыруды қамтамасыз етеді

Қазақстан Республикасында көптілді білім беру саласындағы заманауи тәсілдіңүрдістері, жоғары кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыру бойынша білімберу қызметін ұйымдастырудағы өзгерістер, білім беруді жаңартуға байланыстыорта білім беру мектебінде "Информатика" пәнінің мазмұнындағы өзгерістерескеріледі

ББ пәндерінің тізбесі жұмыс берушілердің және "Атамекен" Ұлттық Кәсіпкерлерпалатасының талаптарына сәйкес келетін құзыреттерді дамытуға бағытталған.

  • 3D модельдеу
  • Академиялық жазу
  • Компьютер архитектурасы
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
  • Инклюзивті білім
  • Компьютерлік желілер
  • Критериалды бағалау технологиялары
  • Оқушылардың даму физиологиясы
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
  • Робототехника негіздері I
  • Робототехника негіздері II
  • Педагогикаo педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешу практикумы
  • Информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешу практикумы
  • бағдарламалау I
  • Бағдарламалау II
  • Arduino негізіндегі құрылғыларды әзірлеу
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Visual C#
  • Веб-бағдарламалау
  • Пайдаланушы интерфейсінің дизайны
  • Дискретті математика және математикалық логика
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
  • Операцияларды зерттеу
  • Компьютерлік анимация (Maya)
  • Компьютерлік графика (Adobe Illustrator)
  • Компьютерлік графика (CorelDraw)
  • AutoCAD-та компьютерлік модельдеу
  • Компасқа компьютерлік модельдеу
  • Компьютерлік бейне өңдеу және анимация
  • Тақырыптық портфолио әзірлеу әдістемесі
  • Оңтайландыру әдістері
  • Сандық кескіндерді өңдеу
  • ROS негіздері (Robot Operating System)
  • Бұлтты есептеу негіздері
  • Java бағдарламалау негіздері
  • Жобалау-зерттеу қызметінің негіздері
  • Информатикадағы педагогикалық технологиялар
  • Жоғары математика бойынша есептерді шешу практикумы
  • Робототехникалық тренажерларда бағдарламалау
  • Python бағдарламалау
  • R бағдарламалау
  • Деректер базасы мен ақпараттық жүйелерді әзірлеу
  • Android астында Мобильді қосымшаларды әзірлеу
  • iOS астында Мобильді қосымшаларды әзірлеу
  • Білім беру анимациялары мен анимацияларын дамыту
  • ЭОР құру
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
  • Сандық әдістер
  • Информатика бойынша мектеп оқулығы

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • ҚР Конституциясына және өзге де нормативтік-құқықтық құжаттарға,ұлттық саясат пен әлеуметтік басымдықтар туралы білімдерге, әлемдегітарихи және қазіргі жағдайға сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастырупроцестерін сипаттау
  • Зерттелетін саладағы кәсіби міндеттерді сындарлы шешу үшін үш тілдіңбірінде (мемлекеттік, орыс, ағылшын) өзіндік және командалық пікірді сынитұрғыдан бағалау және дәлелдеу
  • Зерттелетін саладағы қолданбалы сипаттағы есептерді шешу үшінматематикалық цикл пәндері бойынша білім мен дағдыларды біріктіру
  • Информатика мен робототехниканы оқытудың теориясы мен әдістемесін,оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын, өз әдістемелікәзірлемелері негізінде критериалды бағалауды (қысқа мерзімді, ортамерзімді, ұзақ мерзімді жоспарлау, ТҚҚ, ОЖБ, ТЖБ материалдары және т.б.) жас және ерекше ескеріле отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнышеңберінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін практикада қолдануоқытылатын салада білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін(инклюзивті білім беру)
  • Есептеу жүйелерін құрудың архитектуралық ерекшеліктерін талдау жәнемәліметтер базасын басқару жүйелерін, сараптамалық жүйелерді, Интернет-қосымшаларды, робототехникалық жүйелер мен кешендерді, зерттелетінсаладағы компьютерлік желілерді басқару жүйелерін жобалау
  • Оқу процесінде пайдалану мақсатында статикалық және динамикалық 2D,3D модельдер, графикалық кескіндер, бейне файлдар және басқаграфикалық нысандарды жасаңыз
  • Зерттелетін саладағы Заманауи бағдарламалау тілдерінде тәжірибегебағытталған мәселелерді шешуге арналған бағдарламалар әзірлеу
  • Оқытылатын салада білім алушылардың танымдық және зерттеу қызметінжандандыру үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық, цифрлықтехнологиялар мен робототехникалық жүйелерді қолдана отырып,робототехника саласындағы жобаларды әзірлеу
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін, ғылыми зерттеулер менакадемиялық жазу әдістерін зерттелетін салада қолдану.