Шет тілі: Негізгі мектептегі екі шет тілі (неміс, ағылшын)
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01703

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Шет тілі (ағылшын)
Дүниежүзілік тарих

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып болашақ шет тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
  • оқытылатын тілге, мәдениетке және қазақстандық патриотизм сезіміне құрметпен қарауды қалыптастыра отырып, толерантты, көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеу
  • жобалық қызметті ұйымдастыру арқылы дамыған эмоционалды интеллект негізінде білім алушылардың тілдік қабілеттерін, сөйлеу мінез-құлық мәдениетін, көшбасшылық ұстанымдарын дамыту
  • шет тілі мұғалімінің қоғамның қазіргі әлеуметтік құрылымына интеграциялануына ықпал ететін әлеуметтік-адамгершілік құндылықтар мен нормаларды меңгеру
Информация

Актуальность —

Определяется необходимостью сохранения и возрождения исторического и культурного наследия, языка и традиций немецкого этноса в Акмолинской области. Особого внимания заслуживает потребность создать психолого-педагогические условия для приобретения высокого общего интеллектуального уровня развития обучающимися, овладения ими грамотной и развитой речью, гуманитарной культурой мышления и навыками научной организации труда.

Особенности —

Обеспечивает реализацию государственного образовательного стандарта с учетом региональных потребностей рынка труда и запросов обучающихся.

Учитываются тенденции современного подхода в области иноязычного образования в Республики Казахстан, изменения в организации образовательной деятельности по реализации программ высшего профессионального образования.

Перечень дисциплин ОП направлен на развитие компетенций, соответствующих требованиям работодателей.

  • "Қазақстан немістерінің тарихы" арнайы курсы
  • Академиялық жазу (ағылшын тілінде.тіл.)сі
  • Арнайы мақсаттарға арналған Неміс тілі (C1 деңгейі)
  • Негізгі Неміс тілі (C1, C2 деңгейі)
  • Негізгі шет тілі
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
  • Екінші IIA арнайы мақсаттарына арналған Тіл
  • Екінші шет тілі (B1 деңгейі)
  • Критериалды бағалау технологиялары
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі негізгі шет тілі
  • Оқушылардың даму физиологиясы
  • Неміс тілінің лексикологиясы
  • Неміс тілінің практикалық грамматикасы (A2 деңгейі)
  • Педагогика
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Тіл білімінің негіздері
  • Шет тілінде білім беру әдістеме

  • 1-ші шет тілінің синтаксисі
  • 2-ші шет тілінің синтаксисі
  • арнайы мақсаттарға арналған неміс тілі (c2 деңгейі)
  • аударма теориясының негіздері
  • ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (в2 деңгейі) және екінші шет тілін оқыту әдістемесі
  • негізгі неміс тілі (b1 деңгейі)
  • негізгі неміс тілі (b2 деңгейі)
  • екінші шет тілі (b2 деңгейі)
  • екінші шет тілі (c1 деңгейі)
  • кәсіби бағытталған шет тілі
  • көркем әдебиетті оқуды оқытудың негіздері
  • мамандандырылған кәсіби шет тілі (негізгі)
  • неміс теориясының негіздері
  • неміс тілінің қалыптасуы мен дамуының теориялық негіздері
  • оқытылатын тіл елінің және қазақстанның немістерінің әдебиеті
  • стилистика және функционалды стильдер
  • неміс тілін үйде оқу
  • фразеологиялық әмбебаптарды талдау

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Демонстрировать на практике коммуникативные навыки (родной, иностранные языки) на основе сформированной личной гражданской позиции и толерантности
  • Применять языковые навыки в ситуациях иноязычного общения в условиях научно-исследовательской деятельности
  • Применять на практике знания функционально-стилистических особенностей культуры устной и письменной речи на иностранном языке для работы с иноязычной информацией в процессе решения учебных, научно-исследовательских и профессиональных задач
  • Бірнеше шет тілдерін, шет тілдерінде жазбаша және ауызша коммуникацияны меңгеру
  • Демонстрировать приверженность принципам академической честности, доверия и личностный рост (лидерство, работа в команде, ведение переговоров, критическое мышление, методика предотвращения и разрешения конфликтов) в условиях иноязычного общения
  • Принимать управленческие решения на разных уровнях решения комплексных задач, связанных с организацией образовательных услуг
  • Владеть системой предметных, психолого-педагогических и методических знаний, умениями и навыками применения теоретических знаний в профессиональной деятельности с учетом конкретных социально-педагогических условий
  • Интерпретировать полученные результаты, стремиться к самооценке и самоконтролю, к справедливости и объективности