Корпоративтік менеджмент
Білім беру бағдарламасының шифры

7М04107

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Магистратура

Оқу ұзақтығы

1 жыл

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру корпоративтік бизнесті басқару, оның ішінде компаниялардың даму стратегиясын айқындауға, компаниялардың құрылымдық бөлімшелері мен қызметінің барлық функционалдық бағыттары бойынша стратегиялық басқарушылық шешімдерді қабылдауға байланысты қызметті қоса алғанда, олардың тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін..

Информация

Білім беру бағдарламасының өзектілігі

Білім беру бағдарламасының өзектілігі магистранттардың экономика салаларын дамытуда туындайтын проблемалар мен мәселелерді шешу үшін менеджмент мамандарына қажетті қажетті білім мен практикалық дағдыларды алу қажеттілігімен байланысты.

  • Стратегиялық менеджмент
  • Бизнес-зерттеулер
  • Корпоративтік менеджмент (ілгері деңгей)
  • Тайм-менеджмент
  • Мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастыру және басқару
  • Цифрландыру және бизнестің киберқауіпсіздігі
  • Матрицалық басқару жүйелері
  • Инвестициялық жобаларды бизнес-жоспарлау және тәуекел-менеджмент
  • Қаржы-экономикалық талдау
  • Бизнес-орта және басқару мәдениеті
  • Жобалық менеджмент
  • Психология басқарманың
  • Көшбасшылық және конфликтология

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Қазіргі экономикалық жағдайларда ұйымның стратегиясы мен тактикасы тұрғысынан бизнес-процестерді басқару негіздерін сипаттау, серіктестермен іскерлік келіссөздерді көрсету, шаруашылық жүргізуші субъектілердің өндірістік, экономикалық, сауда, қаржылық, инвестициялық және басқа да қызметтерінен алынған ақпаратты пайдалану;
  • Ұйымдардың басқару құрылымдарының түрлерін сипаттаңыз, олардың құрылу механизмдерін зерттеңіз, ұзақ, орта және қысқа мерзімді перспективада сыртқы ортада жұмыс істеу принциптерін меңгеріңіз;
  • Бизнес-процестерді стратегиялық және тактикалық басқару процесіндегі көшбасшылық тұжырымдамасын негіздеңіз;
  • Ұйымның бөлімшелік және матрицалық басқару құрылымдарын қоса алғанда, басқаруға заманауи аспектілерді қолдану;
  • Басқару және қаржылық-экономикалық талдаудың аналитикалық әдістерін, диагностикалық көрсеткіштерді, талдау және шаруашылық мәселелерін шешу әдістерін, сондай-ақ басқару шешімдерін қабылдау және оларды тәжірибеге енгізу тәжірибесінде қолдану;
  • Бизнес-модельдер мен инвестициялық жобаларды әзірлеу кезінде оңтайлы шешімдерді талдау және генерациялау;
  • Теориялық негіздер, заманауи зерттеулер мен практикалық талаптар, сондай-ақ бизнесті басқарудың қолданбалы аспектілері негізінде менеджменттің заманауи аспектілерін бағалау;
  • Халықаралық, аймақтық және ұлттық ортада бәсекеге қабілетті позицияда бизнесті ұйымдастыру, жоспарлау, жүргізу және басқару, компанияны басқару мәселелеріне маркетингтік және қаржылық шешімдерді пайдалану.