Білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету
Білім беру бағдарламасының шифры

7М01101

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Магистратура

Оқу ұзақтығы

2 жыл

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесін тиімді қолдау үшін психологиялық-педагогикалық білімдері мен кәсіби құзыреттіліктерін тәжірибеде қолдана алатын білім беру шеберлерін дайындау.

  • Басқару психологиясы
  • Тарих және философия ғылымы
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика
  • Ғылыми зерттеулерді ақпараттандыру және компьютерлендіру
  • Педагогика жоғары мектебі
  • Университетте педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Зерттеу мәдениеті және зерттеу этикасы
  • Зерттеу тәжірибесі
  • Кәсіптік білім берудегі құзіреттілікке негізделген тәсіл тұжырымдамасы
  • Педагогикалық инновацияның негізі
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдері
  • Кәсіби шет тілі
  • Әдістемелік мәдениет және қазіргі ғылым
  • Әлемдік білім беру кеңістігінің дамуының қазіргі тенденциялары
  • Білім сапасын бағалау және басқару
  • Білім берудегі теориялық көшбасшылық
  • Ғылым мен білімнің заманауи инновациялық процестері
  • Жеке өсу психологиясы
  • Білім берудегі дизайн және тәжірибе
  • Психологиядағы типологиялық тұлға
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
  • Тұлға психологиясына заманауи тәсілдер

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімін іс жүзінде қолданады.
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде педагогикалық өлшемдер әдістерін, соның ішінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланады.
  • Ғылым мен білім берудегі классикалық теориялар мен заманауи тенденцияларға сәйкес ғылыми, әдістемелік, оқу-әдістемелік өнімдерді әзірлейді.
  • Білім беру үдерісі субъектілерінің жеке мүмкіндіктерін ашу мақсатында қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал етеді.
  • Зерттеу нәтижелерін әртүрлі деңгейдегі ғылыми басылымдарда жариялайды.
  • Студенттердің психологиялық және әлеуметтік салауаттылығын нығайту мақсатында оқу үдерісіне диагностика мен мониторинг жүргізеді.
  • Педагог психологының кәсіби іс-әрекетінде көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілетін көрсетеді.
  • Білім беру үдерісіне қатысушылардың әлеуетін ашу үшін психологиялық-педагогикалық ұсыныстарды әзірлейді.