Мектепке дейінгі білім беру
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01202

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Қазақстанның Солтүстік және басқа да аймақтарында мектепке дейінгі білім беру саласындағы педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін бітірушілерді теориялық және практикалық дайындау:

  • Оқушыларды мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен бағыттарына бағдарлау; мемлекеттің жастар саясаты; «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының құндылық негіздеріне және «Рухани жаңғыру» бағдарламасының негізгі ережелеріне негізделген балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы;
  • Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беруді дамытудың тұжырымдамалық ережелерін білу, оның әлеуметтік мәнін түсіну арқылы мектепке дейінгі тәрбие педагогы мамандығына құндылық көзқарасын қалыптастыру.
  • Академиялық жазу
  • Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
  • Әлеуметтану
  • Әр түрлі жас топтарындағы оқу іс-әрекеті
  • Білім беруді басқару және цифрландыру
  • Дене шынықтыру
  • Диплом алды тәжірибе
  • Ерте жастағы қоғам дамуының теориясы мен технологиясы
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
  • Қазақ/орыс тілі
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
  • Мәдениеттану
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың даму физиологиясы
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуының теориясы мен технологиялары
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін және сауаттылығын дамытудың теориясы мен технологияларыпсихологиялық-педагогикалық негіздері
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
  • Мектепке дейінгі білім берудегі қашықтықтан оқыту технологиялар
  • Мектепке дейінгі педагогика
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихы
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы ойын технологиялары бойынша практикум
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
  • Оқу тәжірибесі
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
  • Өндірістік тәжірибе
  • Педагогика
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Педагогикалық тәжірибе
  • Педагогикалық тәжірибе (үздіксіз)
  • Психология
  • Саясаттану
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
  • Философия
  • Шет тілі
  • Шоқантану
  • Экология және тұрақты даму
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларға білім беру- STEM технологиялары
  • Балабақшадағы педагогикалық анимация
  • Балалар әдебиеті
  • Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері
  • Дефектология және логопедия бойынша практикум
  • Дидактикалық материалдарды дайындау шеберханасы
  • Ерте дамудың авторлық әдістері
  • Жас балалардың сенсорлық тәрбиесінің технологиясы
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларға әдеби білім беру
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларға адамгершілік-патриоттық тәрбие беру технологиялары
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен технологиясы
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға шет тілін оқытудың теориялары мен технологиялары
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің теориясы мен технологиялары
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориялары мен технологиялары
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ізденіс-эксперименттік іс-әрекетінің технологиялары
  • Мектепке дейінгі тәрбиедегі АRТ технологиялары
  • Мектепке дейінгі тәрбиедегі денсаулық сақтау технологиялары
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент
  • Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қамтамасыз етудің теориясы мен технологиясы
  • Мектепке дейінгі мекемеде вариативтік компонентті ұйымдастыру технологиялары
  • Мектепке дейінгі мекемедегі режимдік сәттерді ұйымдастыру технологиялары
  • Мектепке дейінгі мекемедегі жобалық іс-әрекет технологиясы
  • Мектепке дейінгі мекемедегі мектепке дейінгі дайындық
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы өлкетану
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық мониторингтің технологиялары
  • Мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік дамытушы ортасын жобалау
  • Шетелдердегі мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • қалыптасқан тұлғалық қасиеттерді, әмбебап және кәсіптік (оқытушылық, тәрбиелік, әдістемелік, ғылыми-зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттерді және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді;
  • білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен бағыттары бойынша бағдарлау қабілетін көрсетеді; мемлекеттің жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясын көрсетеді;
  • заманауи ақпараттық-коммуникациялық ағындарға бағдарланған, қоғамның динамикалық өзгеретін құбылыстары мен процестеріне бейімделу қабілетін көрсетеді және білім беру саласындағы бәсекеге қабілетті маман дайындайды;
  • бастауыш мектеп педагогикасының классикалық принциптерін біледі; кәсіптік білім берудің әдістемесі, теориясы мен практикасы, қазіргі заманғы білім беру технологиялары, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың әдістері, құралдары мен нысандары, оқу жетістіктерін критериалды бағалау және білім, білік және дағдыларды ескере отырып (мониторинг) жүйесіне ие болады;
  • білім беру ұйымының бастауыш мектебіндегі оқу-тәрбие процесінің мақсатын, мазмұнын біледі; ғылыми зерттеу әдістерін қолданады; заманауи ақпараттық технологияларды иеленеді; бастауыш мектептің оқу үрдісінде ақпарат көздерін (мультимедиа, оқу бағдарламалары, электронды оқулықтар, TЖ-технологиялар, интернет желісінің мүмкіндіктерін) пайдалану мүмкіндігін көрсетеді;
  • бастауыш мектеп жүйесінде оқу пәні бойынша білім, білік және дағдыларын, оқытудың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерін және оқу-әдістемелік жұмыстарын көрсетеді; бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби іс-әрекетінде, сондай-ақ жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың нақты оқу үлгілерін құруда теориялық білімін қолданады;
  • зерттеу саласындағы фактілерді, теорияларды және өзара әрекеттесулерді білу мен түсінуді пайдалана отырып, білім беру ортасын жобалайды және модельдейді; бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің жүйелі өлшемдерін (дескрипторларын) әзірлейді;
  • өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу және педагогикалық рефлексия арқылы тұлғаның кәсіби өсуі мен үнемі жетілуге ұмтылуын көрсетеді; кәсіби қызметтегі жаңалықтарды зерттейді және бағалайды; кәсіби деңгейін арттыру мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін және басқа да сыртқы дәлелдемелерді пайдаланады.