Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілді білім беру)
Білім беру бағдарламасының шифры

6В01504

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Химия
Биология

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • Болашақ мұғалімдердің негізгі кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру;
  • барлық кезеңдерінде Химиялық эксперимент жүргізу шеңберінде студенттердің дербес іздестіру-зерттеу қызметі үшін алғышарттар жасау;
  • ғылыми-техникалық ақпаратпен жұмыс істей білу, кәсіби қызметте отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану, алынған ақпаратты жүйелеу және жинақтау.
Информация

Өзектілігі

Мұғалімдерді кәсіби даярлау сапасының жоғары талаптары химия (көптілді оқыту) дайындау бағыты бойынша жоғары білім берудің (бакалавриат) білім беру бағдарламасының іске асыру арқасында шешілуі мүмкін, өйткені Солтүстік Қазақстан мектептерінің көпшілігі шағын комплекті болып табылады, сондықтан өңірге үш тілде сабақ жүргізе алатын химия мұғалімдері қажет: ағылшын, мемлекеттік және орыс тілдерінде, осыған байланысты әзірленген «Негізгі мектептегі химия және биология» (көп тілде білім беру) білім беру бағдарламасы өңірдің білім беру нарығында сұранысқа ие.

  • Академиялық хат
  • Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
  • Әлеуметтану
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
  • Білім беруді басқару және цифрландыру
  • Дене шынықтыру
  • Инклюзивті білім беру
  • Қазақ/орыс тілі
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
  • Мәдениеттану
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
  • Мәдениеттану
  • Мұғалім мамандығымен таныстыру
  • Психология
  • Саясаттану
  • Тарих философиясы
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Философия
  • Шет тілі
  • Аналитикалық химия (сандық анализ)
  • Аналитикалық химия (сапалық анализ)
  • Биологияны оқыту әдістемесі
  • Биологияны оқытуда АКТ қолдану
  • Гистология, цитология, эмбриология
  • Жалпы химия
  • Жасушалық микробиология
  • Беттік-белсенді қосылыстардың химиясы
  • Зоология, ботаника және анатомия негіздері
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
  • Органикалық қосылыстарды зерттеу әдістері
  • Органикалық химия
  • Органикалық химиядан мектеп курсы
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Өсімдіктер мен жануарлардың физиологиясы
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
  • Физикалық және коллоидтық химия негіздері
  • Физикалық химия
  • Анализдің физика-химиялық әдістері
  • Химиядан күрделілігі жоғары есептерді шешу
  • Химиядан есептерді шығару әдістемесі
  • Химия негіздері
  • Химиядан эксперименттік есептерді шешу әдістемесі
  • Химиялық талдау негіздері
  • Химиялық технология
  • Химиялық технологияның негізгі процестері мен аппараттары
  • Химиялық эксперименттің әдістемесі
  • Шоқантану
  • Экология және тұрақты даму
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Электролиттер және бейэлектролиттер ерітінділерінің теориясы
  • Электрохимия негіздері
  • Элементтер химиясы

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Инклюзивті ортада дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті бар сыйлы және жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану, әлеуметтік ғылымдар, гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша білімдерін көрсету.
  • Ынтымақтастық жағдайындағы толерантты қатынас, басшылық қызметте топтық жұмыс жасау мақсатында көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог, қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын қолдану.
  • Көптілді білім беру жағдайында В2 деңгейінің талаптарына сәйкес келетін сөйлеу әрекетінің түрлерінің тілдік дағдыларын меңгеру; жалпы білім беретін мектептің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың заманауи белсенді әдістерін, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдістерін, оқытудың құралдары мен формаларын пайдалана білу, оқу-тәрбие ісінде де, ғылыми-тәрбиелік қызметте де тапсырмаларды орындауда шығармашылық көзқарасты қолдана білу.
  • Жаңа форматтағы (ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ) құжаттарды пайдалана отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұнының, оқу процесін ұйымдастырудың тұжырымдамасы мен құқықтық негіздерін білу.
  • Заманауи белсенді оқыту әдістерін және критериалды бағалау технологияларын (БЖБ, ТЖБ және т.б.) пайдалану.
  • Қауіпсіз эксперимент жүргізу дағдыларына негізделген физикалық-химиялық зерттеу әдістерінің заманауи аспаптары мен жабдықтарында химиялық реагенттерді пайдалана отырып, ғылыми және жобалық жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру, сонымен қатар академиялық жазу ерекшеліктерін білу (реферат, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала). ), ғылыми мәтіндерді зерттеу стратегиялары тұрғысынан талдай білу, химия саласындағы ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында көрсету және талқылау дағдыларын меңгеру.
  • Бастауыш мектептің химия-биологиясы саласындағы фактілер, құбылыстар және негізгі теориялық бөлімдер туралы іргелі білім мен түсінікті пәнішілік және пәнаралық байланыстарды ескере отырып қолдану; бөлімдер мен тақырыптардың мазмұнының 21 ғасыр тенденциясына сәйкестігі, білім деңгейлері бойынша және бүкіл оқу курсында пәнішілік байланыстарды барынша ескеру үшін педагогикалық мақсат қоюдың арнайы дағдыларын қалыптастыруға мән беру. мүмкіндігінше.
  • Жазбаша жұмыстарды орындау кезінде (тесттер, кезеңдік тапсырмалар, эсселер, курстық жұмыстар және тезистер), емтихандарға жауап беру кезінде, зерттеуде, өз ұстанымын білдіруде, академиялық қызметкерлермен, оқытушылармен қарым-қатынаста оқудағы академиялық адалдықты білдіретін құндылықтар мен принциптер жиынтығын түсіну. және басқа студенттер, сонымен қатар бағалауда.