Математика - Физика
Білім беру бағдарламасының шифры

6В01509

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс, Ағылшын

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Математика
Физика

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • Болашақ білім бакалаврларында көптілді оқыту жағдайында Қазақстанныңсолтүстік өңірінің ерекшеліктерін ескере отырып, математика және физикасаласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру (шағынжинақты мектептер) ;
  • Білім алушылардың өзін өзі тиімді ұйымдастыру және өзін өзі тәрбиелеудағдыларын дамыту;
  • Көпмәдениетті және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог құру үшінәлеуметтік негізгі құзыреттерді жетілдіру.
Информация

Өзектілігі

6В01509 Математика-Физика білім беру бағдарламасы Математика және физикамұғалімдерін педагогикалық, зерттеу, жобалау жұмыстарын орындауға,цифрландыру және автоматтандыру, Жаһандық Стратегиялық белгісіздік,экологиялық мәдениет жағдайында тәрбие мақсаттарының жеке-жекеСтратегиясына қол жеткізуге дайындауға бағытталған.

  • Академиялық жазу
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
  • Геометрия I
  • Инклюзивті білім
  • Критериалды бағалау технологиялары
  • Математикалық логика
  • Математикалық талдау I
  • Математиканы оқыту әдістемесі
  • Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
  • Математикалық талдау II
  • Оқушылардың даму физиологиясы
  • Механика
  • Педагогика
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Физика есептерін шешу практикумы
  • Физиканы оқыту әдістемесі
  • Алгебра және I сандар теориясы
  • Алгебра және сандар теориясы II
  • Астрономия
  • Атом және ядролық физика
  • Геометрия II
  • Дифференциалдық теңдеулер
  • Мектеп геометриясының қосымша сұрақтары
  • Жобалау қызметі және ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі
  • Көптеген айнымалылардың функцияларын интегралды есептеу. Өрістеориясы.
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
  • Математика есептерін шешуге арналған семинар 2
  • Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері 2
  • Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері I
  • Математикалық есептерді шешуге арналған семинар I
  • Математикалық талдау III
  • Математиканы оқытудағы пәнаралық байланыстар
  • Математиканың стандартты емес есептері
  • Мектеп астрономия курсы
  • Мектептегі физикалық эксперименттер
  • Молекулалық физика
  • Молекулалық физиканың негізгі заңдары
  • Оптика
  • Оптиканың негізгі заңдары
  • Робототехника негіздері
  • Роботтар мен манипуляторлардың механикасы
  • Сандар теориясы
  • Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
  • Сызықтық алгебра және жиындар теориясының элементтері
  • Физика бойынша виртуалды зертханалық семинар
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
  • Ықтималдық теориясының элементтері, комбинаторика және статистика
  • Электр және магнетизм
  • Электр және магнетизмнің негізгі заңдары
  • Ядро және конденсацияланған орта физикасы

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері,Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, толеранттылық, шоқантанунегіздері, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдаудағдылары саласындағы білімдерін жаңғырту;
  • Математика және ғылыми зерттеулер саласындағы үш тілді білім берусаясатын жүзеге асыру үшін академиялық, кәсіби және мәдениетаралықкоммуникация үшін ТІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ;
  • Практикалық іс-әрекетте теориялық Пәндік білім, білік және дағдыларжүйесін қолдану;
  • Білім алушыларда пәндік даярлық пәндері бойынша құзыреттіліктердіқалыптастыру
  • Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталғанинновациялық және педагогикалық технологияларды тәжірибеде қолдану(оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиялары (оп, БЖБ, ФО);дамытушылық, сараланған және интеграцияланған оқыту технологиялары);функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту;
  • Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде кәсіби-пәндік терминологияны меңгеру; жаңартылған білім беру жағдайындақазіргі қоғамдағы педагогикалық кәсіптің рөлі туралы идеялар жүйесінмеңгеру;
  • Кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардыпайдалану;
  • Мектеп бағдарламасында қарастырылған математика және физика бойыншаолимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін қолданудағдыларын меңгеру;
  • Бірегей білім беру стратегияларын құру үшін оқушылардың жасерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру ортасында оқу-тәрбиежұмысын жобалау және іске асыру.