Бастауыш білім беру
Білім беру бағдарламасының шифры

6В01302

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Бастауыш білім берудің инновациялық және жаңартылған стратегияларын дамытуға қабілетті кәсіби бастауыш сынып мұғалімдерін дайындау: - бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны талаптарына сәйкес бастауыш сынып мұғалімінің іргелі құзыреттіліктерін қалыптастыру; - бастауыш сынып мұғалімі тұлғасының адамгершілік, азаматтық-патриоттық, эмоционалды-ерікті және эмпатиялық қасиеттерін тәрбиелеу; - жаратылыстану-математикалық, гуманитарлық және лингвистикалық білім беру салаларында бастауыш сынып мұғалімінің шығармашылық, конструкторлық және технологиялық іс-әрекетін құрудың қолданбалы дағдыларын дамыту;

  • Академиялық хат
  • Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
  • Әлеуметтану
  • Бастауыш және ана тілінде сөйлеуді оқыту әдістемесі
  • Критериалды бағалау технологиясы
  • Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны жүйесінің тәжірибелік-бағдарлы әдістері
  • Бастауыш сыныпқа арналған балалар әдебиеті
  • Бастауыш мектепте дүниетану және жаратылыстану білімін оқыту әдістемесі
  • Бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
  • Бастауыш мектепте сауат ашу (ҚБ үшін латын графикасында)
  • Бастауыш мектептегі математика негіздері
  • Білім беруді басқару және цифрландыру
  • Дене шынықтыру
  • Диплом алды тәжірибесі
  • Инклюзивті білім беру
  • Каллиграфия және мәнерлеп оқу бойынша практикум
  • Қазақ/Орыс тілі
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
  • Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
  • Мәдениеттану
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
  • Оқу тәжірибесі
  • Өндірістік практика
  • Педагогика
  • Мұғалім мамандығымен таныстыру
  • Оқыту тәжірибесі
  • Психология
  • Саясаттану
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Үздіксіз педагогикалық тәжірибе
  • Философия
  • Шет тілі
  • Шоқантану
  • SMART бастауыш сынып мұғалімі білімі
  • Балалардың қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
  • Бастауыш білім берудегі ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
  • Бастауыш мектеп дидактикасы
  • Бастауыш мектеп жасындағы балаларды көптілді оқыту әдістемесі
  • Бастауыш мектеп педагогикасындағы ғылыми эксперимент негіздері
  • Бастауыш сынып мұғалімі қызметінің этикалық және құқықтық негіздері
  • Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби этикасы
  • Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесі
  • Бастауыш мектепте еңбек тәрбиесінің әдістемесі
  • Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
  • Бастауыш мектептегі Smart білім беру практикумы
  • Бастауыш сыныптағы дүниетану негіздері
  • Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
  • Бастауыш сыныптағы денсаулық сақтау технологиялары
  • Бастауыш сыныптағы еңбек технологиясы
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану негіздері
  • Бастауыш мектептегі қоғамдық-тарихи білім негіздері
  • Бастауыш мектепте музыкалық тәрбие беру
  • Бастауыш мектептің педагогикасы мен психологиясы
  • Кіші мектеп оқушыларына әдеби білім беру технологиясы
  • Кіші жастағы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
  • Тәлімгерлік шеберханасы
  • Кәсіби акмеология
  • Кіші мектеп оқушыларына жаратылыстану білімі
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Педагогикалық деонтология
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
  • Шағын жинақталған бастауыш мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыру
  • Шағын жинақталған бастауыш сынып мұғалімінің іс-әрекетін ұйымдастыру
  • Экология және тұрақты даму
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • қалыптасқан тұлғалық қасиеттерді, әмбебап және кәсіптік (оқытушылық, тәрбиелік, әдістемелік, ғылыми-зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттерді және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді;
  • білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен бағыттары бойынша бағдарлау қабілетін көрсетеді; мемлекеттің жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясын көрсетеді;
  • заманауи ақпараттық-коммуникациялық ағындарға бағдарланған, қоғамның динамикалық өзгеретін құбылыстары мен процестеріне бейімделу қабілетін көрсетеді және білім беру саласындағы бәсекеге қабілетті маман дайындайды;
  • бастауыш мектеп педагогикасының классикалық принциптерін біледі; кәсіптік білім берудің әдістемесі, теориясы мен практикасы, қазіргі заманғы білім беру технологиялары, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың әдістері, құралдары мен нысандары, оқу жетістіктерін критериалды бағалау және білім, білік және дағдыларды ескере отырып (мониторинг) жүйесіне ие болады;
  • білім беру ұйымының бастауыш мектебіндегі оқу-тәрбие процесінің мақсатын, мазмұнын біледі; ғылыми зерттеу әдістерін қолданады; заманауи ақпараттық технологияларды иеленеді; бастауыш мектептің оқу үрдісінде ақпарат көздерін (мультимедиа, оқу бағдарламалары, электронды оқулықтар, TЖ-технологиялар, интернет желісінің мүмкіндіктерін) пайдалану мүмкіндігін көрсетеді;
  • бастауыш мектеп жүйесінде оқу пәні бойынша білім, білік және дағдыларын, оқытудың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерін және оқу-әдістемелік жұмыстарын көрсетеді; бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби іс-әрекетінде, сондай-ақ жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың нақты оқу үлгілерін құруда теориялық білімін қолданады;
  • зерттеу саласындағы фактілерді, теорияларды және өзара әрекеттесулерді білу мен түсінуді пайдалана отырып, білім беру ортасын жобалайды және модельдейді; бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің жүйелі өлшемдерін (дескрипторларын) әзірлейді;
  • өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу және педагогикалық рефлексия арқылы тұлғаның кәсіби өсуі мен үнемі жетілуге ұмтылуын көрсетеді; кәсіби қызметтегі жаңалықтарды зерттейді және бағалайды; кәсіби деңгейін арттыру мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін және басқа да сыртқы дәлелдемелерді пайдаланады.