Педагогика және психология
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01101

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • Классикалық және заманауи теориялар мен концепцияларға, әлемдік және қазақстандық тәжірибеге негізделген заманауи менеджментті ескере отырып, әртүрлі типтегі оқу орындарында оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру үшін студенттердің психологиялық-педагогикалық дағдыларын қалыптастыру.
  • Студенттердің психологиялық-педагогикалық профилактика, диагностика, кеңес беру, түзету және тұлғалық даму құралдарын пайдалана отырып, ғылыми жобаларға, конкурстарға, тренингтерге, семинарларға қатысу арқылы студенттердің тұлғалық және кәсіби қасиеттерін дамыту, практикалық іс-әрекетінің тиімділігін қамтамасыз ету.
  • Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
  • Әлеуметтану
  • Дене шынықтыру
  • Қазақ тілі
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
  • Мәдениеттану
  • орыс тілі
  • Психология
  • Саясаттану
  • Философия
  • Шетел тілі
  • Әлеуметтік педагогика және психология
  • Балалармен және жасөспірімдермен психологиялық-педагогикалық жұмыс.
  • Білім берудегі инновациялық және медиа технологиялар
  • Виртуалды психология
  • Гендерлік психология
  • Ғылыми эксперимент негізінде
  • Даму психологиясы
  • Дифференциалды психология және тұлға психологиясы
  • Жалпы психология
  • Бизнес психологиясы
  • Коррекциялық педагогика және психология
  • Қарым-қатынас психологиясы
  • Медиапедагогика және медиа психологиясы.
  • Басқару психологиясы
  • Отбасы психологиясы және отбасы тәрбиесі
  • Педагог психологқа арналған жобалық іс-әрекет
  • Педагогика және психология бойынша практикум
  • Педагогика және психология тарихы
  • Педагогикалық қарым-қатынас және жанжалдарды басқару негіздері
  • Позитивті психология
  • Психологиядағы математикалық әдістер
  • o Психологиялық-педагогикалық профилактика және суицидтің алдын алу.
  • Салыстырмалы педагогика
  • Экстремалды жағдайдағы психология
  • Тұлға теориясы
  • Этнопедагогика және этнопсихология

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Білім беру саласындағы озық білімге негізделген тарихи, саяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстар туралы білімі мен түсінігін көрсету; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну және қоғамдағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу.
  • Әлеуметтік-мәдени, мәдениетаралық коммуникативті, педагогикалық және кәсіби қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің әртүрлі жағдайларында мемлекеттік және шет тілдерін меңгеру деңгейіне сәйкес диалогтық және монологтық сөйлеуді қолдану.
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды психологиялық-педагогикалық зерттеулерде қолдану (зерттеудің эмпирикалық және эксперименттік әдістерін қолдану, сауалнама нәтижелерін өңдеу және интерпретациялау).
  • Инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сабақта білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер құрастыру және тәрбие жұмысының мәселелерін шешу. Педагог-психологтың оқу, практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану; қазіргі заманғы психотехника мен коучингті пайдалана отырып, нақты топтарды ескере отырып, әртүрлі типтегі тренингтер өткізу
  • Педагог-психологтың оқу, практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану; қазіргі заманғы психотехника мен коучингті пайдалана отырып, нақты топтарды ескере отырып, әртүрлі типтегі тренингтер өткізу
  • Экстремалды жағдайларда психологиялық көмек көрсетуді қоса алғанда, негізгі стратегияларды, әдістерді, әдістерді білуге негізделген психопрофилактикалық, психодиагностикалық, психокоррекциялық және кеңес беру жұмыстарын жүргізу.
  • Психологиялық-педагогикалық, пәндік-әдістемелік теориялар, құбылыстар мен фактілер негізінде білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда білім, білік және дағдыларды, сонымен қатар оқу саласында өз бетінше кәсіби дамуға қажетті оқу дағдыларын көрсету.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; цифрлық білім беру кеңістігінде топтық жұмыс арқылы көшбасшылық позициядан адам ресурстарын тиімді басқару үшін білім беру ұйымдарында басқару стратегияларын таңдау.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды олардың жасына, сенсорлық және интеллектуалдық ерекшеліктеріне сәйкес тәрбиелеу және оқыту процесін ұйымдастыру және инклюзивті білім беру жағдайында әртүрлі жас кезеңдерінде тәрбие жұмысының негізгі нысандарын, әдістерін және құралдарын қолдану.
  • Оқушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған инновациялық педагогикалық технологияларды, технологияларды, соның ішінде АКТ-ны пайдалана отырып, инклюзивті практика, дамыта, саралап және кіріктірілген білім беру саласында фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі байланыстар туралы білімі мен түсінігін қолдану.