Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану, инклюзивті білім беру тьюторы
Білім беру бағдарламасының шифры

6В01801

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • Ерекше қажеттіліктері бар балаларға (танымдық, интеллектуалдық, физиологиялық, мінез-құлық) әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық көмек пен қолдау көрсетуге, адамгершілік, азаматтық-патриоттық, эмоционалдық тәрбие беруге қабілетті әлеуметтік педагогтар мен өзін-өзі тану мұғалімдерін, инклюзивті білім берудің репетиторларын даярлау -инклюзивті білім берудің әлеуметтік педагогтары мен репетиторларының әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған ерікті және эмпатиялық қасиеттер.
  • Академиялық хат
  • Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
  • Арнайы педагогика
  • Әлеуметтану
  • Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы
  • Әлеуметтік педагогика және психология
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы дизайн
  • Білім беруді басқару және цифрландыру
  • Девиантология
  • Дене шынықтыру
  • Диплом алды тәжірибе
  • Инклюзивті білім беру
  • Коррекциялық педагогика және психология
  • Критериалды бағалау технологиялары
  • Қазақ/орыс тілі
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
  • Мәдениеттану
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
  • Оқу тәжірибесі
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
  • Өзін-өзі тану
  • Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі
  • Өндірістік практика
  • Педагогика
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Психология
  • Саясаттану
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Үздіксіз педагогикалық тәжірибе
  • Философия
  • Шет тілі
  • Шоқантану
  • «Өзін-өзі тану» курсы бойынша тренингтер
  • Әлеуметтік педагог жұмысындағы практикалық психология
  • Әлеуметтік педагог қызметіндегі психологиялық-педагогикалық практикум
  • Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру репетиторының кәсіби құзыреттілігі
  • Әлеуметтік педагогтың инклюзивті құзыреті
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы медиация
  • Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
  • Балалардың қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
  • Көшбасшылық шеберханасы
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
  • Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен бірге жүру
  • Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тәрбиеші жұмысының ерекшелігі
  • Инклюзивті білім беру кеңістігіндегі әлеуметтену
  • Инклюзивті ортадағы отбасылық тәрбие
  • Инклюзивті ортадағы әлеуметтік білім беру
  • Инклюзивті ортадағы репетиторлық оқытудың теориясы мен әдістемесі
  • Инклюзивті ортаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
  • Конфликтология
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
  • Құқықтық педагогика
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Өзін-өзі тану мұғалімі іс-әрекетіндегі психологиялық-педагогикалық кеңес беру технологиялары
  • Өзін-өзі тануды оқытудағы инновациялық технологиялар
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық негіздері
  • Шоқантану
  • Экология және тұрақты даму
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Ювенальді педагогикасы

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Әлеуметтік, жаратылыстану және экономикалық пәндер саласындағы заңдылықтар мен заңдылықтарды түсіндіру, әлеуметтік педагогика, өзін-өзі тану және инклюзивті білім берудің іргелі және әдістемелік білімдерін кіріктіру, әлеуметтік интеллектінің, әлеуметтік жетілуінің жоғары деңгейін көрсету.
  • Ұйымдастырушылық және коммуникативті дағдылар мен қасиеттерді көрсету: адалдық, ашықтық, жақсы ниет, әдептілік, эмпатия.
  • Заманауи әдістер мен әдістерді пайдалана отырып, әлеуметтік педагогика және инклюзивті білім беру саласында диагностикалық, жобалау, зерттеу қызметін жүзеге асыру.
  • Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың қадағалаусыз қалуының алдын алуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру. Барлық білім беру субъектілерінің – отбасының, мектептің, әкімшілік-құқықтық құрылымдардың және жұртшылықтың күш-жігерін біріктіру және үйлестіру дағдыларын көрсетеді.
  • Балаларға және халықтың осал топтарына әлеуметтік көмек көрсету бойынша практикалық және қолданбалы жұмыстарды жүргізу.
  • Студенттермен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық техникасы мен әдістерін өзгерту, ұйымдарда және оңалту және түзету орталықтарында, оның ішінде психологиялық-педагогикалық кеңесте ұжымдық жұмысты ұйымдастыру.
  • Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану және білім беру жүйесіндегі заманауи жаңалықтармен жұмыс істеу.
  • Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру репетиторының кәсіби қызметінде негізгі халықаралық және отандық нормативтік құжаттарды қолдану.