Еңбекке баулу және кәсіпкерлік негіздері (IP)
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01420

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

1 .Шығармашылық емтихан - сызу
2. Шығармашылық емтихан - сурет салу (графика)

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Шығармашылық өзін-өзі көрсетудің әртүрлі нысандары мен практикаларын, сондай-ақ кәсіпкерліктің қазіргі заманғы теориясы мен практикасын игеруге бағытталған, еңбекке баулу саласында ресми және бейресми білім беруді іске асыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау

  • Қазақстан тарихы
  • Философия
  • Information Communication Technology
  • Әлеуметтану
  • Дене шынықтыру
  • Қазақ (орыс) тілі
  • Мәдениеттану
  • Қазақ тіліндегі іскерлік коммуникация
  • Психология
  • Саясаттану
  • Шетел тілі
  • Сурет
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
  • Абайтану
  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы (IP)
  • Кескіндеме (IP)
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
  • Бейнелеу өнері тарихы және артзерттеу (IP)
  • Педагогикалық зерттеулер
  • Инклюзивті білім беру ортасы
  • Киімді моделдеу және сәндеу (IP)
  • Үй экономикасы (IP)
  • Бағалау және дамыту
  • Тігін бұйымдарының технологиясы (IP)
  • Компьютерлік графика (IP)
  • Көркем еңбек және технология пәндерән оқытуды жоспарлау және даралау (ІР)
  • -
  • Маргетинг негіздері (IP)
  • -
  • Көркем білім беруді зерттеу, дамыту және инновация (ІР)
  • Қазақстан өнерінің тарихы (IP)
  • Жобалау және макеттеу (IP)
  • Ілгермелі шетел тілі
  • Өнер пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі (IP)
  • Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі және технологиялар (IP)
  • Заманауи дизайн (IP)
  • Шеберхана таңдау (IP)
  • Тігін бұйымдарының технологиясы (IP)
  • Педагогикалық тәсілдер
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар
  • Дипломдық жұмыс зерттеу ретінде (IP)
  • Педагогикалық практика – мұғалім мамандығына кіріспе
  • Педагогикалық практика-психологиялық-педагогикалық бағалау
  • Мұражай тәжірибесі
  • Дипломдық жұмысты, дипломдық жобаны жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
  • -
  • -

  • Академиялық сурет негіздері (IP)
  • Академиялық кескіндеме негіздері (IP)
  • Қағаз пластикасы және аппликация (IP)
  • Цифрлық өнер (IP)
  • Артбілім (ІР)
  • Жасанды орта эстетикасы (IP)
  • Зергерлік өнер (IP)
  • Киімді құрастыру (IP)
  • Аксесуарларды модельдеу (IP)
  • Кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалар (IP)
  • Шағын пішіндер композицясы (IP)
  • Металды көркем өңдеу (ІР)
  • Керамика және гончар өнері (IP)
  • Пластикалық материалдармен жұмыс (IP)
  • Сәулеттік графика және макеттеу (IP)
  • Ағашты көркем өңдеу (IP)
  • Дәстүрлі материалдарды ( ағаш, былғары, сүйек, тас) көркем өңдеу (IP)
  • Көркем тоқыма және тоқыма материалдарын көркем өңдеу(ІР)
  • Композиция негіздері (IP)
  • Кілем тоқу және тоқыма бұйымдарын көркем өңдеуі (IP)
  • Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
  • Станокты кескіндеме (IP)
  • Сызба геометрия және перспектива(IP)
  • Пластикалық анатомия (ІР)
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары• Еңбекке баулу және технологияны оқыту әдістері мен технологиялары• Дүниежүзілік бейнелеу өнерінің тарихы (IP)

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • қазіргі ғылымның тарихи-саяси, философиялық, әлеуметтанулық, мәдениеттанулық және психологиялық аспектілерінің заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын, Абайтану ережелерін еңбекке баулу және кәсіпкерлік саласындағы білім беруді байыту үшін талдау;
  • заманауи ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдалану, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде арт-білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін дәлелдеу, сондай-ақ зерттелетін салада одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру;
  • еңбек және кәсіпкерлік саласындағы оқу-практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі саласындағы талдау әдістерін қолдану, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • әртүрлі жастағы балалардың физиологиялық дамуы негізінде педагогикалық-психологиялық зерттеулер, өзара іс-қимыл және коммуникация, бағалау және даму негіздерін, сонымен қатар еңбекке баулу және кәсіпкерлік саласындағы инклюзивті білім беруді меңгеру;
  • оқыту, жоспарлау және жеке оқыту технологияларына, сондай-ақ ресми және бейресми білім беруді, еңбек және кәсіпкерлік саласындағы инновацияларда қолдана отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу;
  • сурет, кескіндеме, композиция, өнер тарихы, инженерлік графика және сызба геометрия, әртүрлі материалдарды көркем өңдеу (металл, тоқу, тігін бұйымдарының технологиясы және т. б.), үй және тамақтану мәдениеті, педагогикалық және шығармашылық қызметте дизайн және компьютерлік графика негіздері саласында білім мен практикалық дағдыларды қолдану