Туризм және қонақжайлылық
Білім беру бағдарламасының шифры

6B11103

Оқыту тілі

Ағылшын

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Дүниежүзі тарихы
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Бағдарлама туризм және қонақжайлылықтың көпқырлы индустриясында табысты жұмыс істеу үшін терең білім мен тәжірибелік дағдыларға ие жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Бағдарлама түлектерді халықаралық ортада жұмыс істеуге дайындап, мәдени құзыреттілікті, коммуникативтік және тілдік дағдыларды, сондай-ақ тұрақты даму үшін қажетті көшбасшылық қасиеттерді дамытады. Саланың заманауи үрдістері мен сын-қатерлеріне бағытталған бағдарлама студенттерге нарықтың динамикалық жағдайларына тиімді бейімделуге көмектеседі және қонақүй мен туристік бизнес саласында кең ауқымды мансаптық мүмкіндіктерді ұсынады.

Информация

Қос дипломдық бағдарлама

Ualikhanov University-дің Бизнес және қызмет көрсету кафедрасы Оңтүстік Кореядағы Endicott College of International Studies /Woosong University/ бірлесіп жүзеге асыратын «Туризм және қонақжайлылық» қос дипломдық білім беру бағдарламасы 2+2 моделі бойынша 4 жыл ішінде екі диплом алуға бірегей мүмкіндік береді.

Woosong University, Оңтүстік Кореяның Тэджон қаласында орналасқан, тәжірибеге бағытталған білім беру бағдарламаларына маманданған. Университет студенттер мен оқытушыларды алмасу, бірлескен ғылыми зерттеулер жүргізу, қос диплом алу және шетелде білім алу мүмкіндіктерін ұсынатын бірлескен білім беру бағдарламаларын белсенді түрде дамытады. Университеттің халықаралық мектептерінде, соның ішінде Endicott College of International Studies, оқу ағылшын тілінде танымал халықаралық профессорлардың жетекшілігімен жүргізіледі. Endicott College студенттерді әлемнің негізгі аймақтарындағы бизнес, инновациялар мен мәдениет салаларында табысты жұмыс істеуге дайындайды.

Course Title ECTS Required/Elective
General Education Courses /56 ECTS/
History of
Kazakhstan
5 R
Philosophy 5 R
Sociology 2 R
Political
science
2 R
Cultural
studies
2 R
Psychology 2 R
The Kazakh
(russian) language
10 R
Foreign language 10 R
Informative-communicative
technologies
5 R
Physical
Training
8 R
General cultural competences courses 5 E
Major required courses /101 ECTS/
Introduction to
Hotel Industry
5 R
Hotel
Business English 1,2
9 R
Hospitality
Accounting
4 R
F&B
Management
5 R
Introduction to
Tourism Industry
4 R
Basics of
Tourism Studies
4 R
History of
tourism
6 R
Academic
writing
3 R
Management in
tourism
5 R
Managing
Front Office Operations
5 R
Managing
Housekeeping Operations
4 R
Hospitality
HR Management
5 R
Hospitality
Financial Management
5 R
Revenue
Management
4 R
Hospitality
Strategic Management
5 R
Excursion
Study
6 R
Service
Marketing
5 R
Course Title ECTS Required/Elective
Major elective courses /75/
Tourism
infrastructure
5 E
Organization
of international tourism
5 E
Tourism
and Local History
3 E
Tourist
regional studies
3 E
Internartional
Tourism Geography
6 E
Recreational Complexes of the World 6 E
Gastronomic
tourism
5 E
Transport
services in tourism
5 E
Microeconomics
of tourism
5 E
Macroeconomics
of tourism
5 E
Leadership
& Professional Development
4 E
Psychology
of business communication
4 E
Organizational
Behavior in Hospitality
4 E
Advertising in the service sector 4 E
Innovative Technologies for Hospitality and Tourism 5 E
Statistics, analytics and tourism development
strategies
5 E
Research
Methods
5 E
Research and Information in the tourism and
hospitality industry
5 E
Branding and PR in tourism 6 E
Imageology in tourism 6 E
MICE tourism 6 E
Tourist Formalities 6 E
Animation activities in the field of tourism 5 E
Tour operating 5 E
Health, Safety and Security in Hospitality & Tourism 5 E
International booking and reservation systems 5 E
Tourism cluster and sustainable tourism development 5 E
Event tourism 5 E
Tourism and Cultural Heritage 6 E
Tourist country studies 6 E
Internship 12 R
State Exam/Bachelor’s Thesis 8 R

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Экологиялық мәдениет, қауіпсіздік, экономика, құқықтық нормалар, әлеуметтік-мәдени және тарихи-өлкетану ағарту салаларындағы білімді қалыптастырады, бұл академиялық адалдық принциптерін түсінетін үйлесімді тұлғаны дамытуға ықпал етеді.
  • Мемлекеттік және шет тілдерінде тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста көшбасшылық қасиеттерін көрсетіп, коммуникативтік дағдыларды қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу жобаларын дайындау үшін IT технологияларды қолданады, туризм және қонақжайлылық саласында бірегей өнім жасау мақсатында ғылыми ақпаратты таңдауды меңгереді.
  • Туризм индустриясы мен қонақүй бизнесінің заманауи үрдістерге сәйкес дамуының ерекшеліктерін талдайды.
  • Туристік және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының операциялық және стратегиялық қызметін басқару дағдыларын меңгерген.
  • Туризмнің тұрақты даму қағидаларын меңгеріп, олардың мәдени мұраны сақтау, жергілікті қауымдастықтарды қолдау, қоршаған ортаны қорғау, сондай-ақ индустрия қызметкерлерінің денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі маңыздылығын түсінеді.
  • Қазақстан мен әлемдегі туристік нарықтың жағдайын кешенді талдау негізінде заманауи туристік өнімді құру дағдыларын тәжірибеде қолданады.
  • Қызмет көрсету маркетингінің құралдарын туризм мен қонақүй бизнесінің әртүрлі секторларына бейімделген маркетингтік кампаниялар, бренд стратегиялары және жарнамалық шараларды әзірлеу үшін тиімді пайдаланады.