География - Тарих
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01502

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Дүниежүзі тарихы
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру негізінде география және тарих бағыты бойынша білім беру саласында кең білімі, іскерлігі мен дағдылары бар география және тарих мұғалімдерін даярлау

  • Академиялық хат
  • Археология
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
  • Дене шынықтыру
  • Дипломалды тәжірибе
  • Ежелгі Дүние тарихы
  • Жалпы жертану
  • Жаратылыстану
  • Инклюзивті білім беру
  • Оқу кешенді географиялық практика
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
  • Қазақ (орыс) тілі
  • Қазақстан тарихы
  • Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру
  • Мәдениеттану
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
  • Оқу (аймақтық) тәжірибесі
  • Оқу археологиялық тәжірибесі
  • Педагогика
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Педагогикалық тәжірибе
  • Психология
  • Саясаттану
  • Тарихты оқыту әдістемесі
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Картография топография негіздерімен
  • Педагогикалық тәжірибе (үздіксіз)
  • Философия
  • Шетел тілі
  • Этнология
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
  • Әлеуметтану

  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және жаңа кезеңдегі өркениеті
  • Азия мен Африканың жаңа және жаңа тарихы/
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік, саяси, рекреациялық географиясы
  • Географияны оқыту әдістемесі
  • Геоморфология
  • Діни антропология
  • Діни мәдениет негіздері
  • Дүние жүзі тарихының тарихнамасы және деректану
  • Еуразия, ТМД, Қазақстанның физикалық географиясы
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және жаңа кезеңдегі өркениеті
  • Еуропа мен Американың жаңа және жаңа тарихы
  • Еуропаның экономикалық географиясы
  • Жалпы гидрология
  • Қосымша тарихи пәндер
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
  • Қазақстан мен Орталық Азияның ежелгі және ортағасырлық тарихы
  • Қазақстан мен Орталық Азияның жаңа және жаңа тарихы
  • Қазақстанның өңірлік геожүйелері
  • Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
  • Қоғамдық географияның ғылыми-әдістемелік негіздері
  • ҚР және ТМД экономикалық, әлеуметтік географиясы/
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
  • Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру
  • Климатология негіздерімен Метеорология
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка тарихы
  • Орта ғасырдағы батыс елдерінің өркениеті
  • Орта ғасырлардағы Шығыс мемлекеттерінің өркениеттері
  • Орта ғасырлар тарихы (Батыс)
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Геология палеогеография негіздерімен
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
  • Физикалық географиялық елтану
  • Шоқантану
  • Экология және тұрақты даму
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Экономикалық географиялық елтану

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

Әлемде және Қазақстанда болып жатқан қоғамдық-саяси және әлеуметтік процестерді сипаттау кезінде әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардан алынған білімді қолданады

Географиялық және тарихи ғылымдардың теориялық негіздерін, Әлеуметтік және табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары мен заңдылықтарын, жаратылыстану тұжырымдамаларын біледі.

Жаңартылған білім мазмұнын ескере отырып, география және тарих бойынша педагогикалық жағдайларды шешу үшін педагогика және психология бойынша білімді қолданады

Инклюзивті оқыту талаптарын ескере отырып, мектеп жағдайында нақты практикалық міндеттерді шешуде акт, география және Тарих бойынша алған білімдерін қолданады

Тәлімгердің басшылығымен немесе нұсқаулықтар мен талаптарға сәйкес берілген сабақ мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын әзірлеу, сындарлы сын мен ұсынымдарға барабар ден қою; критериалды бағалау технологиясына (БЖБ, ТЖБ, ҚБ) сәйкес дескрипторлар мен оқу материалдарын әзірлейді.

Археология, Ландшафттану, Экономикалық география бойынша далалық жұмыстарды ұйымдастыру сатыларын талдайды және кезеңдерін әзірлейді

География және тарих ғылымы, картография, педагогика әдіснамасы бойынша білім негізінде ғылыми-зерттеу жобаларын көшбасшылық позицияларда жүзеге асырады.

Ғылыми-зерттеу және оқу қызметін сүйемелдеу үшін ақпараттық, ақпараттық-іздестіру, геоақпараттық жүйелерде мәтіндік, графикалық және картографиялық материал жасайды

География және тарих мұғалімі, сынып жетекшісі, білім беру менеджері ретінде жұмыс істеу кезінде жеке және ұжымдық іс-әрекеттерді сыни талдау және рефлексия әдістері мен әдістерін қолданады.