Математикалық білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдістемесі
Білім беру бағдарламасының шифры

8D01501

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Докторантура

Оқу ұзақтығы

3 жыл

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Әр түрлі деңгейдегі ғылым мен математикалық білім беру жүйесініңқажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін кәсіби, ғылыми құзыреттері мен оларды іскеасыру дағдылары бар бәсекеге қабілетті, құзыретті ғылыми және педагогикалықкадрларды даярлау

Информация

Өзектілігі

PhD 8D01501 "математикалық білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы"докторантурасының білім беру бағдарламасы - бұл бірыңғай кредиттік оқытужүйесі бойынша іске асырылатын "бакалавр-магистр-философия докторы"кадрларды даярлаудың үш деңгейлі жүйесіндегі кәсіптік білім берудің қорытындыкезеңі. Білім беру бағдарламасы оқытушылық, ғылыми-зерттеу, басқару, тәрбиеқызметін орындауға даярлауға бағытталған. Білім беру бағдарламасы: -докторанттардың дербес ғылыми-зерттеу, кәсіби қызметінің жоғары деңгейі менсапасының жетістіктеріне; - әртүрлі деңгейдегі математикалық білім беру жүйесінеөзіндік өзіндік зерттеулерімен үлес қоса алатын жоғары және жоғары оқу орнынанкейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу саласы үшін жоғары білікті ғылымижәне ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауға мүмкіндік береді

  • Академиялық жазу
  • Ғылыми зерттеу әдістері
  • Зерттеу тәжірибесі
  • Математика саласындағы ғылыми зерттеу әдістемесі және оқыту ментәрбиелеу әдістемесі
  • Педагогикалық практика
  • Математикалық білім беруді ақпараттандырудың ғылыми-әдістемелікнегіздері
  • Математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістері
  • Математикалық талдау мен Ықтималдықтар теориясының өзекті мәселелері
  • Педагогикалық зерттеулердің статистикалық әдістері

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Мектепте және ЖОО-да математиканы оқытудың теориясы менпрактикасының проблемаларын, білім беруде АКТ қолдану саласындағыұлттық білім беру саясатын сыни тұрғыдан бағалайды, ғылым менматематикалық білім беру жүйесінің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшінөзіндік зерттеулер мен ұсыныстарды, мектеп пен ЖОО-да АКТинтеграциясының инновациялық стратегияларын ұсынады
  • Заманау математикалық және компьютерлік модельдеу әдістерін қолданаотырып, оқушыларды бірлескен зерттеуге және мәселелерді шешуге тартуүшін on-line материалдары мен тапсырмаларын жасайды, әзірлейді
  • Әртүрлі білім беру жүйелері үшін математикалық білім беру мазмұнынжобалау мен іріктеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдерін әзірлейдіжәне жетілдіреді және оқытудың инновациялық технологияларын әзірлейді
  • Идеяларды синтездейді (генерациялайды), стандартты емес шешімдердіұсынады, ғылыми-педагогикалық қызметтегі инновациялардың нәтижелерінбағалайды, дамудың белгісіздігі жағдайында педагогикалық және ғылымипроцестерді басқарады, тапқырлықты, икемділікті және сыни ақыл-ойды,интуицияны, талдау, синтездеу және біріктіру қабілетін көрсетеді; күрделідинамикалық жағдайларда стандартты емес, ғылыми негізделгеншешімдерді қабылдайды.
  • Тағылымдама кезеңінде математикалық білім берудің әлемдік тәжірибесініңинновациялық тенденцияларын зерттейді, оларды математикалық білімберудің отандық жүйесіндегі үрдістермен салыстырады және салыстырунәтижелері негізінде математикалық білім беруді одан әрі жетілдірудіңжолдары мен құралдарын ұсынады, педагогикалық зерттеу нәтижелерінтүсіндіреді, олардың қолданылу шекараларын, оларды білім беру жәнеәлеуметтік-мәдени ортада енгізудің ықтимал тәуекелдерін бағалайды
  • Лицензияланған өзіндік оқу ресурстарын соның ішінде электронды оқуресурстарын ұсынады және таратады және білімді құру және жинақтау үшінцифрлық ортаны қалыптастырады
  • Кәсіби on-line қауымдастықтарын ұйымдастырады немесе педагогикалықконкурстар арқылы инновациялық педагогикалық практикамен бөліседіөзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлайды және шешеді

Басқа білім беру бағдарламалары