елдің еңбек нарығында сұранысқа ие, кәсіби білімі мен құзыреттілігі жоғары білікті көптілді мамандарды даярлау
білім беру үдерісіне үш тілде оқытудың инновациялық технологияларын енгізу және жоғары сапалы кәсіптік білім, білім беру саласында кәсіби құзыреттілік алу үшін жағдай жасау арқылы бәсекеге қабілетті кадрларды даярлауға бағытталған көптілді білім беруді жүзеге асыру;
инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту және оқу, әдістемелік және жобалық іс-шаралар өнімдерін кейіннен коммерцияландыру арқылы химия пәні мұғалімінің жобалық әдістемелік қызметін жүзеге асыру;
жаңа экономикалық модель шеңберінде жоғары білікті мамандарды даярлау
педагогика және психология саласындағы аргументтерді құрастыру, білімін қолдану және мәселелерді шеше білу; әріптестерімен оң қарым-қатынасты қалыптастыра білу, олардың көзқарасын құрметтеу, топта жұмыс істеу және көшбасшылық дағдыларды меңгеру, коммуникативті мәдениетті болу
жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесінде бағдарланған және қазақ қоғамындағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылық-семантикалық бағдарларын ескереді.
этноцентризмнен бас тартуды және бөтен мәдениеттің бірегейлігін және шетелдік қоғамның моральдық құндылықтарын құрметтеуді білдіретін мәдени релятивизм принциптерін және этикалық нормаларды басшылыққа алады.
оқушылар мен студенттер ұжымымен жұмыс істейді, қабылданған педагогикалық, моральдық және құқықтық нормаларға негізделген әлеуметтік және мәдени өзара әрекеттесу дағдыларына ие, адамдарға құрмет көрсетеді, сенімді серіктестікті сақтауға жауапты болуға дайын
қазіргі өркениетті сақтау және дамыту үшін гуманистік құндылықтардың маңыздылығын түсінеді; қоршаған ортаға, қоғамға және мәдени мұраға қатысты моральдық міндеттемелерді ерікті түрде қабылдау
өз пікірін айта білу, ақпаратты түсіндіре білу, ғылыми білімді ескере отырып, пайымдауларды әзірлеу үшін үш тілде – қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде
білім беру, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салаларында қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде сұрақтар қояды, жазады, пікірталас жүргізеді
шет тілінде мамандық бойынша терминология тізімін құрастырады
подготавливает публикации, создает и проводит презентации, дебатирует и представляет работу на иностранном языке
ғылыми стильде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ғылыми баяндамалар, рефераттар, шолулар, аналитикалық шолулар, практикалық нұсқаулар мен ұсыныстар, баяндамалар, ғылыми мақалалар, курстық жұмыстар және тезистер
қызмет саласына қатысты жаңа білім мен дағдыларды меңгеру және практикада қолдану, сондай-ақ өз жұмысының нәтижелерін электронды түрде ұсыну мақсатында меншікті компьютерлік және инновациялық технологияларды
компьютерде жұмыс істеу дағдыларын үнемі жетілдіріп отыру және жаңа ақпараттық бағдарламалармен жұмыс істей білу қажеттілігін түсінеді
өз қызмет саласы бойынша өз электрондық тасымалдаушыларын құру үшін ақпараттық технологияларды қолдана алады
тәжірибеде жаңа білім мен дағдыларды пайдалану мақсатында кәсіби маңызды ақпаратты өңдеу мен жүйелеудің сыни талдауын іздеу әдістеріне ие.
жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесін шарлау және Қазақстан қоғамындағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылық-семантикалық бағдарларын ескеру
o кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында шетел (ең алдымен ағылшын) тілінде сөйлейді
қажетті ақпаратты жеткізу үшін бұқаралық ақпарат құралдары мен коммуникацияларды пайдаланады
ғылыми-педагогикалық қызметте, ғылыми мәселелерді шешуде, кәсіби қарым-қатынаста, ақпарат іздеу мәселелерінде құзыретті
мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби маңызы бар ақпаратты іздеу, сыни талдау, өңдеу және жүйелеу әдістерін меңгеруі; өз жұмысының нәтижелерін электронды түрде көрсету үшін меншікті компьютерлік және инновациялық технологиялар
қарама-қайшы идеяларды сыни қабылдауға, кәсіби қызмет саласындағы мәселелерді өз бетінше және тиімді шешуге қабілетті
тілдің шығу тегі туралы негізгі теорияларды түсіндіреді; дүние жүзінің лингвистикалық картасы және олардың генеалогиялық тиесілігі мен аумақтық таралуы туралы түсініктері бар
басқаларды оқытып, өз білімі мен дағдыларын еңбек жолында жетілдіре алады
фактілік материалды бақылаудан тәуелсіз қорытындылар мен жалпылаулар жасайды
заманауи ғылыми парадигманы иеленеді, таңдалған ғылыми және кәсіби қызмет саласының даму динамикасын жүйелі түрде түсінеді
ғылыми қызметтің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық әдістемелері туралы білімі
зерттеудің теориялық қорытындыларын суреттеуге және бекітуге қажетті құбылыстар мен процестерді анықтайды
өз бетінше білім алуға және жаңа зерттеу әдістерін игеруге, қызметтің ғылыми және ғылыми-өндірістік профилін және инновациялық ғылыми және білім беру қызметін өзгертуге қабілетті болуы
ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеуде және дербес ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде ақпаратты жинауда, өңдеуде, сақтауда және беруде қолданылатын заманауи компьютерлік технологияларға иелік етеді
ғылыми зерттеу барысында эксперименттер жасайды, экспериментті жүзеге асыру әдістерін анықтайды және ұсынады; жаңа химиялық қосылыстарды синтездейді
проблемаларды анықтайды және талдайды, оларды шешу стратегиясын жоспарлайды
o химия ғылымының негізгі даму кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болуының объективті қажеттілігін түсіну, іргелі химиялық ұғымдар жүйесін және химияның әдіснамалық аспектілерін, ғылыми танымның формалары мен әдістерін, олардың химиктердің жалпы білім беретін кәсіби даярлығындағы рөлі
қазіргі теориялық және эксперименттік химияның ең өзекті зерттеу бағыттары туралы идеяларды тұжырымдайды
формулирует представления о наиболее актуальных направлениях исследований в современной теоретической и экспериментальной химии
таңдаған химия саласы бойынша практикалық жұмыстардың теориясы мен дағдыларын қалыптастырады (магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес)
кәсіби қызметі тұрғысынан еңбек нарығы мен жұмыспен қамтуды шарлау және әріптестерімен оң қарым-қатынас орнату
экзистенциалды құзыреттілік дағдыларын меңгереді – еңбек нарығын зерттеу, түйіндеме жазу, әлеуетті жұмыс берушімен сұхбат және келіссөздер жүргізу
кәсіби және корпоративтік этика саласындағы терең білімін ажыратады, құпия ақпаратты ажыратады
зерттеу немесе педагогикалық топты ұйымдастырады және басқарады
кәсіби қызмет нәтижелерін және білім беру саласындағы заманауи қажеттіліктерді кешенді талдау негізінде шығармашылық әзірлемелер дайындайды және әдістемелік әдістемелерді жетілдіреді.