Көркем білім (IP)
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01416

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Шығармашылық емтихан-сурет (графика)
Шығармашылық емтихан-кескіндеме

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Кәсіби мұғалімді дайындау, коммуникативті және цифрлықресми және бейресми көркемдік білім беруді жүзеге асыруға қабілетті құзыреттер,шығармашылық өзін-өзі көрсетудің әртүрлі формалары мен тәжірибесін меңгеруге бағытталған,ұлттық бірегейлік пен мәдени әртүрлілік.

  • Information and communication technologies (in English)
  • Қазақстан тарихы
  • Әлеуметтану
  • Дене шынықтыру
  • Инклюзивті білім беру ортасы
  • Композиция (IP)
  • Қазақ (орыс) тілі
  • Мәдениеттану
  • Психология
  • Саясаттану
  • Философия
  • Шетел тілі
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
  • Көркем білімді оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
  • Оқыту әдістері мен технологиялары
  • Бағалау және дамыту
  • Педагогикалық зертеулер
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар
  • Абайтану
  • Ілгерлемелі шет тілі
  • Композиция негіздері (IP)
  • Академиялық сурет негіздері (IP)
  • Академиялық кескіндеме негіздері (IP)
  • Сызба геометрия және перспектива(IP)
  • Пластикалық анатомия және мүсін(IP)
  • Дизайн негіздері (IP)
  • Бейнелеу өнері тарихы және артзерттеу (IP)
  • Арт-менеджмент және шығармашылық экономикадағы кәсіпкерлік(IP)
  • Қазақстан өнерінің тарихы (IP)
  • Академиялық сурет (ІР)
  • Академиялық кескіндеме (ІР)
  • Адам фигурасының суреті (ІР)
  • Кескіндеме (IP)
  • Пейзаж кескіндемесі (IP)
  • Дәстүрлі материалдарды ( ағаш, былғары, сүйек, тас) көркем өңдеу (IP)
  • Сәндік-қолданбалы өнер (металды көркем өңдеу) (IP)
  • Сәндік-қолданбалы өнер (Көркем тоқу және тоқыма материалдарын өңдеу) (IP)
  • Жобалау және макеттеу (IP)
  • Графика және жобалау (IP)
  • Заманауи дизайн (IP)
  • Компьютерлік графика (IP)
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі (IP)
  • Шеберхана таңдау (IP)
  • Педагогикалық тәсілдер
  • Көркем білім беруді зерттеу, дамыту және инновация (ІР)
  • Пленэр практикасы
  • Педагогикалық тәжірибе – Мұғалім мамандығына кіріспе
  • Педагогикалық тәжірибе – Психологиялық-педагогикалық бағалау
  • Мұражай тәжірибесі
  • Дипломдық жұмысты, дипломдық жобаны жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру

  • Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
  • Дүниежүзілік бейнелеу өнерінің тарихы
  • Креативті экономикадағы кәсіпкерлік (IP)
  • Артбілім (ІР)
  • Портреттік графика (ІР)
  • Портреттік кескіндеме (ІР)
  • Сюжеттік сурет (IP)
  • Жанрлық композиция (IP)
  • Станокты кескіндеме (IP)
  • Пленэрлік кескіндеме (IP)
  • Ағашты көркем өңдеу (IP)
  • Зергерлік өнер (IP)
  • Кілем тоқу және тоқыма бұйымдарын көркем өңдеуі (IP)
  • Сәулеттік графика және макеттеу (IP)
  • Сызу (IP)
  • Цифрлық өнер (IP)
  • Кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалар (IP)
  • Өнер пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі
  • Дипломдық жұмыс зерттеу ретінде (IP)

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • арт білім беру ауқымын байытуға арналған қазіргі ғылымның тарихи-саяси, философиялық, әлеуметтанулық, мәдени және психологиялық аспектілері туралы, Абайтануды қоса алғанда, білім мен түсінікті пайдалану, сонымен қатар Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • заманауи ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдалану, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде арт-білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін дәлелдеу, сондай-ақ зерттелетін салада одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру;
  • артбілім берудегі оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және қауіпсіз өмір салаларында талдау әдістерін қолдану;
  • әртүрлі жастағы балалардың физиологиялық дамуы негізінде, өнердегі инклюзивті білімде педагогикалық-психологиялық зерттеулер, өзара іс-қимыл және коммуникация, бағалау және даму негіздерін меңгеру;
  • ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, оқыту, жоспарлау және жеке оқытудың әдістемесі мен технологиясын, сондай-ақ формальды және формальды емес білім беру саласындағы инновацияларды білу
  • сурет, кескіндеме, композиция, өнер тарихы, пластикалық анатомия және мүсін, дизайн негіздері, сызба геометриясы саласындағы білім мен практикалық дағдыларды педагогикалық және шығармашылық қызметте қолдану
  • Қазақстанның көркемөнер білімін тұрақты дамыту үшін кешенді тәсілді қолдана отырып, креативті экономикадағы арт- менеджмент пен кәсіпкерліктің фактілері мен заңдылықтарын талдау
  • Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің әртүрлі түрлері (материалдарды көркем өңдеу: металл, ағаш, тоқыма және текстиль) негізінде формальды және формальды емес арт-білім беру жүйесінде педагогикалық процесті іске асыру
  • сурет, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), мүсін, керамика, дизайн, өнердің сандық формалары саласында колористика мен түстану негізінде шығармашылық жұмыс жасау
  • формальды және формальды емес мектеп білімі шеңберінде шығармашылық орта құру және жобаларды іске асыру үшін әлемдік артбілім әдістері мен технологияларын жалпылау
  • қолмен және машиналық әдістерді қолдана отырып, жобалау және макеттеу саласында сызбаларды, бұйымдар схемаларын және басқа да графикалық құрылымдарды жасау әдістемесін меңгеру
  • оқытушылық қызметте көркем білім беруді, графика және жобалауды оқытудың әлемдік және отандық әдістемесінің соңғы жетістіктерін пайдалану