Курманова Айнаш Курмановна

Курманова Айнаш Курмановна

Лектора, м.п.н.


E-mail: Білімі

Высшее. Кокшетауский педагогический институт имени Ч.Валиханова. Кокшетауский университет имени А.Мырзахметова

Негізгі оқытатын пәндері

Тілдік қатынас негіздері, Қазақ тілін оқыту әдістемесі, Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілін оқыту әдістемесі, Абайтану және оқытудың жаңа технологиялары, Бағалаудың өлшемдік технологиялары

Ғылыми дәрежесі


Педагогика ғылымдарының магистрі


Ғылыми бағыты


қазақ тілін оқыту әдістемесі, оқытудың жаңа әдістері мен технологиялары, лингвистика


Ғылыми және қоғамдық қызметтің қысқаша аннотациясы


Ұжымдық монография авторы: Современные научные парадигмы в башкирской и казахской лингвистиках (коллективная монография). –Уфа, 2022 г.Оқу-әдістемелік құрал авторы (бірлестікте): Қазақша үйренеміз.– Нур-Султан, 2021 г. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда жарияланған мақалалардың авторы.Кембридж университеті өкілдерінің қатысуымен "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДББҰ оқыту семинарларының сертификатталған қатысушысы (білім беру мазмұнын жаңарту аясында).Түрлі қазақстандық және халықаралық ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысушы.


Соңғы 5 жылдағы (2017-2022 жж.) негізгі ғылыми жарияланымдар


  1. Бағалаудың жаңа жүйесі- критериалды бағалау. КМУ Хабаршысы №2/2017. – Көкшетау, 2017. - 250-255 бб.
  2. Функционалдық сауаттылық: жаңартылған білім мазмұны. КМУ Хабаршысы №3/2018. – Көкшетау, 2018. -242-247 бб.
  3. Компенсаторлық стратегиялардың теориялық негіздері. Ш.Уәлиханов атындағы КМУ Хабаршысы. Филология сериясы. №1/2019, – Кокшетау, 2019. – 441-446 б.
  4. Интерактивті оқыту әдістері арқылы функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жолдары. Евразийский союз ученых (ЕСУ) ежемесячный научный журнал Euroasia-science №5(62) /2019. 7 часть. – Москва, 2019. С.24-27
  5. Заманауи инновациялық білім берудегі интербелсенді әдіс-тәсілдер. Ш. Уәлиханов атындағы КМУ хабаршысы Филология сериясы. № 3, 2020-221-228 бб.
  6. Тюрская лексика, имеющая общее происхождение (на примере названий животных). Татароведение в ситуации смены парадигм: теория, методология, практика: I Международный научно-практический семинар. 2–3 декабря 2021 года, г. Казань: сб. материалов / сост.: Ф. Г. Файзуллина, Г. А. Хуснутдинова, Э. М. Галимзянова. – Казань: ИЯЛИ, 2021. – 109-114 с.
  7. Виды упражнений в учебниках башкирского и казахского языков. Духовный мир мусульманских народов: материалы Международной научно-практической конференции (XVI Акмуллинские чтения) 14-15 декабря 2021. Том II. – Уфа: Издательство, 2021. – С. 210-215.
  8. https://doi.org/10.48081/NIUS7438. Қатысымдық бағдарлы оқыту мәселесінің зерттелуі. Торайғыров университетінің Хабаршысы. ISSN 2710-2661. Педагогикалық сериясы. №1,2022. ­­ – 400-412 бет.