Ахметова Асель Жанатовна

Ахметова Асель Жанатовна

Сеньор-лектор


E-mail: Білімі

1994-1998 – Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті;

1998-2000– Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті, магистратура

2018-2021 - Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, 6D011900 «Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығының докторанты

Негізгі оқытатын пәндері
  • ЛексикологияЕкінші шетел тілі (неміс тілі)
  • Неміс тілінің лексикологиясы,
  • Стилистика және функционалдық стильдер
  • Неміс тілі теориясының негіздері
  • Кәсіби шет тілі
  • Академиялық жазу

Ғылыми бағыты


шет тілін оқыту


Ғылыми және қоғамдық белсенділіктің қысқаша мазмұны


Халықаралық ғылыми-практикалық конференцияларға, ғылыми-әдістемелік семинарларға, форумдарға қатысу. Шетелдік және отандық журналдарда мақалалар жариялау.

Біліктілікті арттыру/тәжірибеден өту (2019-2024жж.):

- «Тілдер мен мәдениеттерді зерттеудегі жаңа тенденциялар» жазғы білім беру мектебі аясында біліктілікті арттыру, 2023 ж., К.У. Ш.Уалиханов (72 сағат, сертификат № 58/23).

- «Жоғары білім берудегі инклюзивті білім беруді нормативтік-әдістемелік қамтамасыз ету» біліктілігін арттыру курстары, 2024 ж.Қ. олар. Уәлиханов (72 сағаттық куәлік № 035)

Негізгі ғылыми жарияланымдар(2019-2024 жж.)

  1. 1. Шет тілін үйренудегі тілдік кедергілерді жеңу әдістері // IAAR «Education. Quality Assurance», №1 (34)/2024 (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған) https://iaar-education.kz/subjournal/download/114

2. Жоғары оқу орындарында шет тілдерін оқытудың инновациялық әдістері // Жұмыстар жинағы «Орталық Азиядағы неміс тілін оқытудың өзекті мәселелері», Ташкент, 131-136 б., 2024 (Байманова Л.С., Мұқажанова Ж.М бірлесіп жазған)

3. Консорциумдар Қазақстандағы шет тілінде білім беру сапасын арттыру құралы ретінде // Көкшетау университетінің хабаршысы. Ш.Уәлиханов. Филология сериясы – Көкшетау, 2023. No 3. Б. 187-193. (Исмагулова А.Е., Черниговцева О.Я. бірлесіп жазған) https://vestnik.kgu.kz/index.php/kufil/article/view/247

4. Психологиялық кедергі шет тілін үйренудегі негізгі мәселелердің бірі ретінде // Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінің хабаршысы. Филологиялық сериялар. – Көкшетау, – 2021. - No 3. – Б. 68-74. (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған)

5. Белсенділікке бағытталған көзқарас контекстіндегі әрекет ету кезеңі // «Қазақстан ғылымы Тәуелсіздік жылдарындағы. Жетістіктері мен даму перспективалары» Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған. - Көкшетау. 3-том. – 2021. – б. 26-28. (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған)

6. Sprechangst im DaF Unterricht. Беларусь мемлекеттік университетінің 100 жылдығына арналған IV халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдары. Шет тілдері: Инновациялар, ғылыми-зерттеу және оқыту перспективалары. – Минск. – 2021. – б. 377-388 (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған)

https://elib.bsu.by/handle/123456789/261441

7. Method to Overcome Psychological Barriers in Students Learning the German Language // Utopia y Praxis Latinoamericana». - 2020. pp.121-129 (L.E. Dalbergenova A.T. Dujsenbina, G.ZH. Menlibekova, G.T. Tleuberdina бірлесіп жазған) – V.25/- Iss.Extra 7.https://produccioncientificaluz.org

8. Тілдік кедергіні жеңу мәселесі // Қарағанды университетінің хабаршысы. Тілдік білім берудің теориялық және қолданбалы мәселелері. – 2020. - No 4 (100). – б. 104-115 (Ю.Гампер, Л.Е. Далбергенова бірлесіп жазған) http://pedagogy-vestnik.ksu.kz/

9. Сахналық ойын жоғары оқу орындарында шет тілін оқытудың инновациялық әдісі ретінде // Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. – 2020. - No 1 (130). – б. 89-96 (Меңлібекова Г.Ж., Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған). https://www.enu.kz

10. Оқушылардың жеке және жеке мүмкіндіктерін ашу // Қазақ білім академиясының баяндамалары. Жалпы педагогика. Педагогика және білім беру тарихы. Этнопедагогика. – 2020. - No 1. – б. 139-146 (Л.Е.Далбергенова, К.С. Мейірманова, А.Т. Дүйсенбина бірлесіп жазған) https://egi.edu.kz

11. Шетел тілі сабағында әңгімелерді сахналық интерпретациялау // Халықаралық қатысумен Бүкілресейлік ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысушылардың мақалалар жинағы. Қазіргі педагогика ғылымының өзекті мәселелері: жас зерттеушілердің көзқарасы.. – Арзамас – 2020. – б. 33-39 (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған) http://www.arz.unn.ru

12. Инклюзивті білім беру жағдайында студенттерге шет тілдерін оқытудың инновациялық әдістері // «Заманауи технологиялар: өзекті мәселелер, жетістіктер және инновациялар» ХХХІІІ халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары.– Пенза: ICNS «Ғылым және ағарту». – 2019. Б.212-217 (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған) https://naukaip.ru

13. Шетел тілін оқытудың дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістері // Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінің хабаршысы. Филологиялық сериялар. Тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесі. – Көкшетау, No 2. 2029 – б. 298-305 (Л.Е.Далбергенова, П.Коста. бірлесіп жазған) https://vestnik-kufil/kz

14. Шетел тілін оқытудағы психологиялық қиындықтар мәселесі // Ғылыми-әдістемелік журнал. Педагогика мәселелері. Мәскеу. – 2019. - No 3 (42). – Б. 5-9. (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған) https://problemspedagogy.ru/

15. Көркем мәтінді сахналық интерпретациялау әдістемесі шет тілін үйрену кезінде психологиялық кедергілерді жою мүмкіндігі ретінде // Maguar Tudomanyos журналы (Будапешт, Венгрия). - 2019. - No 29. – б. 13-17 (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған) https://magyar-journal.com/

16. Жоғары оқу орындарында шет тілін оқытудың белсенді әдістері // Халықаралық тәуелсіз ғылыми журнал. Педагогикалық ғылымдар. Краков. – 2019. - No 4. – б. 17-19 (Далбергенова Л.Е. бірлесіп жазған) http://www.iis-journal.com