Кошанова Мараш Төлегенқызы

Кошанова Мараш Төлегенқызы

Қауымдастырылған профессор


E-mail: Білімі

Мамандық: Абай атындағы ҚазҰПУ;

Магистратура Ш.Уәлиханов атындағы КУ;

Аспирантура: Абай атындағы ҚазҰПУ;

Докторантура: Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ

Негізгі оқытатын пәндері

Психология, Медиапедагогика және медиапсихология, Білім беру менеджменті және цифрландыру, Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары, Мамандыққа кіріспе және имиджелогия, Білім берудегі көшбасшылық теориясы, Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинау және талдау

Қазіргі білім беру бағытындағы «субъек-бағдарлы» ғылым мен практика жетістіктеріндегі цифрлық трансформацияның тиімді интеграция мәселелерімен айналысу.

Жарияланымдар

  1. Болашақ педагог-психологтерде медиабілім құралдарымен креативтілікті қалыптастыру: жоғары оқу орындарына арналған оқу-әдістемелік құрал. -Көкшетау: 2021ж. 128 б.
  2. Медиатехнологияларды қолдана отырып креативтілікті қалыптастыру. -Көкшетау: 2021ж. 59 б. Опубликовано на цифровом образовательном ресурсе IPP SMART и платформе E-UNI.KZ Выходные сведения издания: Кошанова, М. Т. Медиатехнологияларды қолдану арқылы шығармашылықты қалыптастыру : практикум / М. Т. Кошанова. - Алматы, Москва : EDP Hub (Идипи Хаб), Ай Пи Ар Медиа, 2024. — 70 c. - ISBN 978-5-4497-2806-7 DOI - 10.23682/139328
  3. Болашақ педагог-психологтердің креативтілігін қалыптастыруда медиатехнологияларды пайдаланудың ғылыми негіздерінің ерекшеліктері. Монография. -Көкшетау: 2024ж. 215 б. ISBN 978-601-261-618-7
  4. The use of media technologies in the formation of creativity in future psychological and pedagogical specialists. Журнал. Thinking Skills and Creativity включен в БД Скопус. journal homepage: www.elsevier.com/locate/tsc . CiteScore равный - 6,4, Процентиль по образованию -91
  5. Медиа-ресурстарды пайдалану арқылы ы кәсіби өзін-өзі анықтауға креативтіліктің ықпалы.Қазақстанның ғылымы мен өмірі. Наука и жизнь Казахстана. Science and life of Kazakhstan Международный научный журнал №9/1 2020. Стр. 141-145. ISSN 2073-333X
  6. Студенттердің креативтілігін қалыптастыруда медиатехнологияларды пайдаланудың ерекшеліктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. Педагогика. Психология. Әлеуметтану сериясы. ТОМ 138, 2022 № 1, 58-71 бет. ISSN: 2616-6895, eISSN: 2663-2497
  7. Дене тәрбиесі болашақ мамандардың медиатехнологияларды креативті қолдану құралы ретінде.Ғылыми-теориялық журнал. №2 (68) 2022. Б. 27-33. DOI: 10.48114/2306-5540_2022_2_27. ISSN 2306-5540 (Print) Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі. №2(68) 2022 33 ISSN 2788-8894 (Online)
  8. Медиатехнологияларды креативті пайдалану арқылы болашақ педагог-психологтердің өздеріне деген сенімділігін қалыптастыру. №2(51),2022 Б. 225-234 Педагогика және психология https://doi.org/10.51889/2022-2.2077-6861.25.

10.Медиатехнология и креативность студентов. Язык и актуальные проблемы образования: Материалы VП Международной научно-практической конференции, посвященной 85-летию российского ученого – педагога, академика Ушаковой О.С., 15 декабря 2021г., Москва, МПГУ / Под ред. Е.И. Артамоновой, О.С.Ушаковой- М.: МАНПО, 2022.

11.Личностно-орентированное образование через медиатехнологию формирует креативные способности. Norwegian Journal of development of the International Science No 87/2022

Құзыреттілікті қалыптастырудың педагогикалық функциялары. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция. «Трансверсалды дағдылар: тәжірибе, мәселелер, болашағы» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдарының жинағы (Астана қ., 17 сәуір, 2024ж.).