Шет тілі: Негізгі мектептегі екі шет тілі (неміс, ағылшын)
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01703

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Шет тілі (ағылшын)
Дүниежүзілік тарих

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып болашақ шет тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
  • оқытылатын тілге, мәдениетке және қазақстандық патриотизм сезіміне құрметпен қарауды қалыптастыра отырып, толерантты, көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеу
  • жобалық қызметті ұйымдастыру арқылы дамыған эмоционалды интеллект негізінде білім алушылардың тілдік қабілеттерін, сөйлеу мінез-құлық мәдениетін, көшбасшылық ұстанымдарын дамыту
  • шет тілі мұғалімінің қоғамның қазіргі әлеуметтік құрылымына интеграциялануына ықпал ететін әлеуметтік-адамгершілік құндылықтар мен нормаларды меңгеру
Информация

Өзектілігі —

Ақмола облысындағы неміс этносының тарихи және мәдени мұрасын, тілі мен дәстүрлерін сақтау және жаңғырту қажеттілігімен анықталады. Білім алушылардың дамуының жоғары жалпы зияткерлік деңгейін игеру, олардың сауатты және дамыған сөйлеуін, гуманитарлық ойлау мәдениетін және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын игеру үшін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасау қажеттілігі ерекше назар аударуға тұрарлық.

Ерекшеліктері —

Еңбек нарығының өңірлік қажеттіліктері мен білім алушылардың сұраныстарын ескере отырып, мемлекеттік білім беру стандартын іске асыруды қамтамасыз етеді.

Қазақстан Республикасындағы шет тілді білім беру саласындағы қазіргі заманғы тәсілдің үрдістері, жоғары кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыру бойынша білім беру қызметін ұйымдастырудағы өзгерістер ескеріледі.

ББ пәндерінің тізбесі жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес келетін құзыреттерді дамытуға бағытталған.

  • "Қазақстан немістерінің тарихы" арнайы курсы
  • Академиялық жазу (ағылшын тілінде.тіл.)сі
  • Арнайы мақсаттарға арналған Неміс тілі (C1 деңгейі)
  • Негізгі Неміс тілі (C1, C2 деңгейі)
  • Негізгі шет тілі
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
  • Екінші IIA арнайы мақсаттарына арналған Тіл
  • Екінші шет тілі (B1 деңгейі)
  • Критериалды бағалау технологиялары
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі негізгі шет тілі
  • Оқушылардың даму физиологиясы
  • Неміс тілінің лексикологиясы
  • Неміс тілінің практикалық грамматикасы (A2 деңгейі)
  • Педагогика
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • Тіл білімінің негіздері
  • Шет тілінде білім беру әдістеме

  • 1-ші шет тілінің синтаксисі
  • 2-ші шет тілінің синтаксисі
  • арнайы мақсаттарға арналған неміс тілі (c2 деңгейі)
  • аударма теориясының негіздері
  • ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (в2 деңгейі) және екінші шет тілін оқыту әдістемесі
  • негізгі неміс тілі (b1 деңгейі)
  • негізгі неміс тілі (b2 деңгейі)
  • екінші шет тілі (b2 деңгейі)
  • екінші шет тілі (c1 деңгейі)
  • кәсіби бағытталған шет тілі
  • көркем әдебиетті оқуды оқытудың негіздері
  • мамандандырылған кәсіби шет тілі (негізгі)
  • неміс теориясының негіздері
  • неміс тілінің қалыптасуы мен дамуының теориялық негіздері
  • оқытылатын тіл елінің және қазақстанның немістерінің әдебиеті
  • стилистика және функционалды стильдер
  • неміс тілін үйде оқу
  • фразеологиялық әмбебаптарды талдау

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Қалыптасқан жеке азаматтық ұстаным мен толеранттылық негізінде коммуникативтік дағдыларды (ана, Шет тілдері) тәжірибеде көрсету
  • Ғылыми-зерттеу қызметі жағдайында шет тілдік қарым-қатынас жағдайында тілдік дағдыларды қолдану
  • Оқу, ғылыми-зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу процесінде шет тіліндегі ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің функционалдық-стилистикалық ерекшеліктерін білуді практикада қолдану
  • Бірнеше шет тілдерін, шет тілдерінде жазбаша және ауызша коммуникацияны меңгеру
  • Шет тілдік қарым-қатынас жағдайында Академиялық адалдық, сенім және жеке өсу (көшбасшылық, командада жұмыс істеу, келіссөздер жүргізу, сыни ойлау, жанжалдарды болдырмау және шешу әдістемесі) қағидаттарына берілгендігін көрсету
  • Білім беру қызметтерін ұйымдастырумен байланысты кешенді міндеттерді шешудің әртүрлі деңгейлерінде басқару шешімдерін қабылдау
  • Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеру
  • Алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу