Болашақ білім бакалаврларында көптілді оқыту жағдайында Қазақстанныңсолтүстік өңірінің ерекшеліктерін ескере отырып, математика және физикасаласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру (шағынжинақты мектептер) ;
Білім алушылардың өзін өзі тиімді ұйымдастыру және өзін өзі тәрбиелеудағдыларын дамыту;
Көпмәдениетті және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог құру үшінәлеуметтік негізгі құзыреттерді жетілдіру.
Өзектілігі
6В01509 Математика-Физика білім беру бағдарламасы Математика және физикамұғалімдерін педагогикалық, зерттеу, жобалау жұмыстарын орындауға,цифрландыру және автоматтандыру, Жаһандық Стратегиялық белгісіздік,экологиялық мәдениет жағдайында тәрбие мақсаттарының жеке-жекеСтратегиясына қол жеткізуге дайындауға бағытталған.
Жобалау қызметі және ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі
Көптеген айнымалылардың функцияларын интегралды есептеу. Өрістеориясы.
Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
Математика есептерін шешуге арналған семинар 2
Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері 2
Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері I
Математикалық есептерді шешуге арналған семинар I
Математикалық талдау III
Математиканы оқытудағы пәнаралық байланыстар
Математиканың стандартты емес есептері
Мектеп астрономия курсы
Мектептегі физикалық эксперименттер
Молекулалық физика
Молекулалық физиканың негізгі заңдары
Оптика
Оптиканың негізгі заңдары
Робототехника негіздері
Роботтар мен манипуляторлардың механикасы
Сандар теориясы
Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
Сызықтық алгебра және жиындар теориясының элементтері
Физика бойынша виртуалды зертханалық семинар
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдық теориясының элементтері, комбинаторика және статистика
Электр және магнетизм
Электр және магнетизмнің негізгі заңдары
Ядро және конденсацияланған орта физикасы
Оқыту нәтижелері және құзыреттер
Экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері,Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, толеранттылық, шоқантанунегіздері, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдаудағдылары саласындағы білімдерін жаңғырту;
Математика және ғылыми зерттеулер саласындағы үш тілді білім берусаясатын жүзеге асыру үшін академиялық, кәсіби және мәдениетаралықкоммуникация үшін ТІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ;
Практикалық іс-әрекетте теориялық Пәндік білім, білік және дағдыларжүйесін қолдану;
Білім алушыларда пәндік даярлық пәндері бойынша құзыреттіліктердіқалыптастыру
Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталғанинновациялық және педагогикалық технологияларды тәжірибеде қолдану(оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиялары (оп, БЖБ, ФО);дамытушылық, сараланған және интеграцияланған оқыту технологиялары);функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту;
Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде кәсіби-пәндік терминологияны меңгеру; жаңартылған білім беру жағдайындақазіргі қоғамдағы педагогикалық кәсіптің рөлі туралы идеялар жүйесінмеңгеру;
Кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардыпайдалану;
Мектеп бағдарламасында қарастырылған математика және физика бойыншаолимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін қолданудағдыларын меңгеру;
Бірегей білім беру стратегияларын құру үшін оқушылардың жасерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру ортасында оқу-тәрбиежұмысын жобалау және іске асыру.