Математика - Информатика
Білім беру бағдарламасының шифры

6В01508

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс, Ағылшын

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Математика
Физика

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • жаңартылған білім беру мазмұны тұжырымдамасына сәйкес білім берумекемелері үшін, оның ішінде Қазақстанның солтүстік өңіріндегі шағынжинақталған мектептер үшін математика және информатика бойыншакөптілді педагогикалық кадрларды даярлау
  • болашақ мұғалімдерде қазақстандық және азаматтық патриотизмді,Қазақстанның ұлттық-мәдени байлығы мен дәстүрлеріне дегенсүйіспеншілікті қалыптастыру, заңға, демократия нормаларына құрметпенқарау, әлеуметтік жауапкершілікті дамыту; Көпмәдениетті жәнеполилингвистикалық кооперация дағдыларын қалыптастыру
  • болашақ мұғалімнің жеке басын өзін өзі жетілдіру қабілеттерін және өмірбойы білім алу үшін кәсіби ортада әлеуметтену дағдыларын дамыту
Информация

Өзектілігі

6В01508 Математика-Информатика Білім беру бағдарламасы Болашақ математикажәне информатика мұғалімдерінің педагогикалық мамандыққа деген оң көзқарасынқалыптастыруға, мұғалімнің беделі мен беделін арттыруға, мұғалімнің жекеқасиеттерін: көшбасшылық, кәсіпкерлік, шығармашылық, шығармашылық,экологиялық мәдениетті әлеуметтендіру және дамыту үшін жағдай жасауғабағытталған.

  • Академиялық жазу
  • Бағдарламалау тілдері
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
  • Геометрия I
  • Инклюзивті білім
  • Компьютерлік графика (CorelDraw, AutoCad)
  • Критериалды бағалау технологиялары
  • Математикалық талдау I
  • Математиканы оқыту әдістемесі
  • Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
  • Математикалық талдау II
  • Оқушылардың даму физиологиясы
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
  • Педагогика
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
  • JavaScript
  • WEB-технологиялар
  • Алгебра және I сандар теориясы
  • Алгебра және сандар теориясы II
  • Геометрия II
  • Пайдаланушы интерфейсінің дизайны
  • Дифференциалдық теңдеулер
  • Мектеп геометриясының қосымша сұрақтары
  • Жобалық қызмет және ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі
  • Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер
  • Компьютерлік жүйелерді жобалау негіздері
  • Компьютерлік бейне өңдеу және анимация
  • Көптеген айнымалылардың функцияларын интегралды есептеу. Өріс теориясы.
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
  • Математика есептерін шешуге арналған семинар 2
  • Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері 2
  • Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері I
  • Математикалық есептерді шешу бойынша Практикум I
  • Математикалық талдау III
  • Математиканы оқытудағы пәнаралық байланыстар
  • Стандартты емес математика есептері
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау (Borland C++Builder)
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау (Visual C#)
  • Сандық кескіндерді өңдеу
  • С на бағдарламалау негіздері
  • Робототехника негіздері
  • С бағдарламалау негіздері#
  • Сандар теориясы
  • Сандық электроника негіздері
  • Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
  • Сызықтық алгебра және жиындар теориясының элементтері
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
  • Ықтималдықтар теориясының элементтері, комбинаторика және статистика
  • Электрондық білім беру ресурсын құру

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері,Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, Кәсіпкерлік дағдылары,көшбасшылық, инновацияларды қабылдау саласындағы білімдерінжаңғырту; әлем халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу,жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтардықалыптастыру; патриотизмге, Қазақстан Республикасы халықтарыныңдостығына, діни төзімділікке тәрбиелеу;
  • математика және ғылыми зерттеулер саласындағы үш тілді білім берусаясатын жүзеге асыру үшін академиялық, кәсіби және мәдениетаралықкоммуникация үшін ТІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ;
  • математика және информатика саласының теориялықтұжырымдамаларымен интеграцияда дидактиканың классикалықережелерін меңгеру; функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, сыниойлауды дамыту;
  • жаңа тәсілдерді ескере отырып, оқыту мазмұнын жоспарлау жәнеқұрылымдау; оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын (оп,БЖБ, ФО)тәжірибеде пайдалану;
  • тұлғаны дамытуға бағытталған математика мен информатиканы оқыту меноқытуда оқу процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, әдістерін,технологияларын қолдану;
  • инклюзивті білім беруді, математика мен информатиканы интеграцияланғаноқытуды жүзеге асыру үшін дидактикалық материалдарды, электрондықбілім беру ресурстарын әзірлеу;
  • кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардыпайдалану;
  • мектеп бағдарламасында қарастырылған математика және информатикабойынша олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін қолданудағдыларын меңгеру;
  • ҚР Білім беру тұжырымдамасына сәйкес тәрбиенің бірегей стратегияларынжасау үшін оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивтібілім беру ортасында оқу-тәрбие жұмысын жобалау және іске асыру
  • жаңартылған білім беру жағдайында қазіргі қоғамдағы педагогикалықкәсіптің рөлі туралы идеялар жүйесін меңгеру; педагогикалық қызметтіөзін-өзі реттеу мақсатында өз тәжірибесіне рефлексия жасау жәнепедагогикалық қарым-қатынасты жобалай білу.