жаңартылған білім беру мазмұны тұжырымдамасына сәйкес білім берумекемелері үшін, оның ішінде Қазақстанның солтүстік өңіріндегі шағынжинақталған мектептер үшін математика және информатика бойыншакөптілді педагогикалық кадрларды даярлау
болашақ мұғалімдерде қазақстандық және азаматтық патриотизмді,Қазақстанның ұлттық-мәдени байлығы мен дәстүрлеріне дегенсүйіспеншілікті қалыптастыру, заңға, демократия нормаларына құрметпенқарау, әлеуметтік жауапкершілікті дамыту; Көпмәдениетті жәнеполилингвистикалық кооперация дағдыларын қалыптастыру
болашақ мұғалімнің жеке басын өзін өзі жетілдіру қабілеттерін және өмірбойы білім алу үшін кәсіби ортада әлеуметтену дағдыларын дамыту
Өзектілігі
6В01508 Математика-Информатика Білім беру бағдарламасы Болашақ математикажәне информатика мұғалімдерінің педагогикалық мамандыққа деген оң көзқарасынқалыптастыруға, мұғалімнің беделі мен беделін арттыруға, мұғалімнің жекеқасиеттерін: көшбасшылық, кәсіпкерлік, шығармашылық, шығармашылық,экологиялық мәдениетті әлеуметтендіру және дамыту үшін жағдай жасауғабағытталған.
Жобалық қызмет және ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі
Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер
Компьютерлік жүйелерді жобалау негіздері
Компьютерлік бейне өңдеу және анимация
Көптеген айнымалылардың функцияларын интегралды есептеу. Өріс теориясы.
Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
Математика есептерін шешуге арналған семинар 2
Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері 2
Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері I
Математикалық есептерді шешу бойынша Практикум I
Математикалық талдау III
Математиканы оқытудағы пәнаралық байланыстар
Стандартты емес математика есептері
Объектіге бағытталған бағдарламалау (Borland C++Builder)
Объектіге бағытталған бағдарламалау (Visual C#)
Сандық кескіндерді өңдеу
С на бағдарламалау негіздері
Робототехника негіздері
С бағдарламалау негіздері#
Сандар теориясы
Сандық электроника негіздері
Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
Сызықтық алгебра және жиындар теориясының элементтері
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясының элементтері, комбинаторика және статистика
Электрондық білім беру ресурсын құру
Оқыту нәтижелері және құзыреттер
экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері,Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, Кәсіпкерлік дағдылары,көшбасшылық, инновацияларды қабылдау саласындағы білімдерінжаңғырту; әлем халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу,жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтардықалыптастыру; патриотизмге, Қазақстан Республикасы халықтарыныңдостығына, діни төзімділікке тәрбиелеу;
математика және ғылыми зерттеулер саласындағы үш тілді білім берусаясатын жүзеге асыру үшін академиялық, кәсіби және мәдениетаралықкоммуникация үшін ТІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ;
математика және информатика саласының теориялықтұжырымдамаларымен интеграцияда дидактиканың классикалықережелерін меңгеру; функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, сыниойлауды дамыту;
жаңа тәсілдерді ескере отырып, оқыту мазмұнын жоспарлау жәнеқұрылымдау; оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын (оп,БЖБ, ФО)тәжірибеде пайдалану;
тұлғаны дамытуға бағытталған математика мен информатиканы оқыту меноқытуда оқу процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, әдістерін,технологияларын қолдану;
инклюзивті білім беруді, математика мен информатиканы интеграцияланғаноқытуды жүзеге асыру үшін дидактикалық материалдарды, электрондықбілім беру ресурстарын әзірлеу;
кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардыпайдалану;
мектеп бағдарламасында қарастырылған математика және информатикабойынша олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін қолданудағдыларын меңгеру;
ҚР Білім беру тұжырымдамасына сәйкес тәрбиенің бірегей стратегияларынжасау үшін оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивтібілім беру ортасында оқу-тәрбие жұмысын жобалау және іске асыру
жаңартылған білім беру жағдайында қазіргі қоғамдағы педагогикалықкәсіптің рөлі туралы идеялар жүйесін меңгеру; педагогикалық қызметтіөзін-өзі реттеу мақсатында өз тәжірибесіне рефлексия жасау жәнепедагогикалық қарым-қатынасты жобалай білу.