Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01301

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Бастауыш білім берудің жаңартылған білім мазмұнының талаптарына сәйкес инновациялық және жаңартылған стратегияларды таратуға қабілетті, бастауыш мектеп педагогінің шығармашылық, жобалық және технологиялық қызметін құру бойынша қолданбалы дағдылар мен іскерліктерді дамыта алатын, оқушылардың жас және психологиялық даму ерекшеліктерін есепке алу негізінде ұжымдық, корпоративтік (командалық) жұмысқа қабілетті бастауыш мектептің кәсіби педагогтерін даярлау

  • Қазақстан тарихы
  • Философия
  • Әлеуметтану
  • Саясаттану
  • Мәдениеттану
  • Психология
  • Қазақ (орыс) тілі
  • Шетел тілі
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Дене шынықтыру
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
  • Педагогика
  • Инклюзивті білім беру
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
  • Оқу (таныстыру) практикасы
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
  • Академиялық хат
  • Психологиялық-педагогикалық практика
  • Оқу практикасы
  • Бастауыш мектепте сауаттылыққа оқыту (КО үшін латын графикасында)
  • Бастауыш мектепке арналған балалар әдебиеті
  • Бастауыш мектептегі математика негіздері
  • Бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
  • Әліппе мен ана тілін оқыту әдістемесі
  • Каллиграфия және мәнерлеп оқу практикумы
  • Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны жүйесінің тәжірибеге бағытталған әдістер
  • Бастауыш мектепте дүниетану және жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
  • Математиканы оқыту әдістемесі
  • Педагогикалық практика
  • Өндірістік педагогикалық практика

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Қаржылық сауаттылық негіздері
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
  • Экология және тұрақты даму
  • Шоқантану
  • Ғылыми зерттеу негіздері
  • Тәлімгерлік практикум
  • Балалар қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
  • Бастауыш мектеп педагогының кәсіби этикасы
  • Бастауыш мектеп педагогы қызметінің этикалық-құқықтық негіздеріжаратылыстану-ғылыми білімі
  • Бастауыш мектеп педагогикасы мен психологиясы
  • Бастауыш мектеп дидактикасы
  • SMART бастауыш сынып мұғалімінің білімі
  • Бастауыш мектептегі Smart білім беру практикумы
  • Кәсіби акмеология
  • Педагогикалық деонтология
  • Бастауыш мектептегі дүниетану негіздері
  • Бастауыш мектептегі қоғамдық-тарихи білім негіздері
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану негіздері
  • Бастауыш сынып оқушыларының
  • Бастауыш мектепте еңбекке баулу әдістемесі
  • Бастауыш мектептегі еңбек технологиясы
  • Бастауыш мектептегі музыкалық білім
  • Кіші мектеп жасындағы оқушылардың шығармашылығын дамыту
  • Бастауыш мектепте шетел тілін оқыту әдістемесі
  • Кіші мектеп жасындағы балалардың көптілді білім беру әдістемесі
  • Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
  • Бастауыш мектептегі денсаулық сақтау технологиялары
  • Шағын жинақталған бастауыш мектепте педагогикалық үдерісті ұйымдастыру
  • Шағын жинақталған бастауыш мектеп педагогы қызметін ұйымдастыру
  • Бастауыш білім берудегі ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
  • Бастауыш мектеп педагогикасындағы ғылыми эксперимент негіздері
  • Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесі
  • Кіші мектеп жасындағы оқушыларға әдеби білім беру технологиясы

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • жеке кәсіби өсуін және өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы жетілдіруге тұрақты ұмтылысын көрсетеді; кәсіби қызметтегі инновацияларды зерттейді және бағалайды; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін және басқа да сыртқы дәлелдеу көздерін пайдаланады
  • білім беру ұйымының бастауыш мектебіндегі оқу процесінің мақсатын, мазмұнын біледі; ғылыми зерттеу әдістерін қолданады; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгерген; бастауыш мектептің оқу процесінде ақпараттық дереккөздерді (мультимедиялық, оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, TS-технологиялар, Интернет-желінің мүмкіндіктері) пайдалана біледі
  • қалыптасқан жеке қасиеттерін, әмбебап және кәсіби (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттіліктерін және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді
  • білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары; мемлекеттің жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы саласында бағдарлана білетіндігін көрсетеді
  • зерттелетін саладағы фактілерді, теорияларды және өзара әрекеттесуді білу мен түсінуді қолдана отырып, білім беру ортасын жобалайды және модельдейді; бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін жүйелі өлшеуді (дескрипторларды) әзірлейді
  • қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық ағымдарға бағдарланады, қоғамның қарқынды өзгеретін құбылыстары мен процестеріне бейімделу қабілетін көрсетеді және білім беру саласындағы бәсекеге қабілетті маман болып табылады
  • бастауыш мектеп жүйесінде оқытудың және академиялық жазудың пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздері бойынша білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын көрсетеді; бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметінде теориялық білімді, сондай-ақ жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру бойынша нақты білім беру модельдерін құруда қолданады
  • бастауыш мектеп педагогикасының классикалық ережелерін; кәсіптік білім беру әдіснамасын, теориясы мен практикасын біледі, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарын, білім, білік және дағдыларды ескере отырып, оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін меңгереді (мониторинг)