Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01801

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Ерекше қажеттіліктері бар (танымдық, зияткерлік, физиологиялық, мінез-құлық) балаларды сүйемелдеу мен әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық көмек көрсетуге қабілетті әлеуметтік педагогтар және инклюзивті білім беру тьюторларын дайындау.

  • Қазақстан тарихы
  • Философия
  • Әлеуметтану
  • Саясаттану
  • Мәдениеттану
  • Психология
  • Қазақ (орыс) тілі
  • Шетел тілі
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Дене шынықтыру
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
  • Педагогика
  • Инклюзивті білім беру
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
  • Оқу (таныстыру) практикасы
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
  • Академиялық хат
  • Психологиялық-педагогикалық практика
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
  • Девиантология
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
  • Әлеуметтік - педагогикалық жұмысты жобалау
  • Оқу практикасы internship
  • Әлеуметтік педагогика
  • Тьюторлық қызметтің негіздері
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеуде педагог – ассистент қызметі
  • Педагогикалық практика
  • Коррекциялық педагогика
  • Арнайы педагогика
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
  • Өндірістік педагогикалық практика

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
  • Экология және тұрақты даму
  • Қаржылық сауаттылық негіздері
  • Ғылыми зерттеу негіздері
  • Шоқантану
  • Әлеуметтік педагог және инклюзивті білім беруде тьюторының кәсіби біліктілігі
  • Әлеуметтік педагогтың инклюзивтік құзыреттілігі
  • Тәлімгерлік практикум
  • Балалар қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
  • Ювенальді педагогика
  • Заң педагогикасы
  • Инклюзивті білім беруді әлеуметтік-гуманитарлық қамтамасыз ету теориясы мен практикасы
  • Инклюзивті білім беру технологиясы
  • Әлеуметтік- педагогикалық жұмыстағы медиация
  • Шиеленістану
  • Білім берудегі инклюзивті үдерісті басқару
  • Білім беру жүйесіндегі ассистент қызметінің теориялық және практикалық тәсілдері
  • Инклюзивті білім беру жағдайында отбасын сүйемелдеу
  • Инклюзивті орта жағдайында отбасылық тәрбие
  • Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
  • Әлеуметтік педагог (soft skills) және инклюзивті білім беру тьюторы дағдыларын дамытудың педагогикалық - психологиялық негіздері
  • Әлеуметтік педагог жұмысындағы практикалық психология
  • Әлеуметтік педагог қызметіндегі психолого-педагогикалық практикум
  • Инклюзивті ортаны психологиялық -педагогикалық диагностикалау
  • Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
  • Инклюзивті ортадағы тьюторлық қызметтің теориясы мен әдістемесі
  • Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор жұмысының ерекшелігі
  • Инклюзивті білім беру кеңістігіндегі әлеуметтендіру
  • Инклюзивті ортадағы әлеуметтік тәрбие

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Балаларға және халықтың қорғалмаған топтарына әлеуметтік көмек көрсету бойынша практикалық және қолданбалы жұмыстарды орындау
  • Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының қадағалаусыз қалуының алдын алуға бағытталған алдын алу қызметін ұйымдастыру. Барлық тәрбие субъектілерінің - отбасының, мектептің, әкімшілік-құқықтық құрылымдардың және жұртшылықтың күш-жігерін біріктіру және үйлестіру дағдыларын көрсетеді
  • Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін түрлендіру, оңалту және түзету ұйымдары мен орталықтарында, оның ішінде психологиялық-педагогикалық консилиумда командалық жұмысты ұйымдастыру
  • Кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және білім беру жүйесіндегі заманауи инновациялармен жұмыс жасау
  • Әлеуметтік педагогика және инклюзивті білім беру саласында заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып диагностикалық, жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру
  • Ұйымдастырушылық және коммуникативтік қабілеттері мен қасиеттерін көрсету: парасаттылық, ашықтық, тілектестік, әдептілік, эмпатия
  • Тұлғаның гуманистік және құндылық ұстанымдарын, Академиялық адалдық мәдениетін, әлеуметтік педагогика мен инклюзивтік білім беруде іргелі және әдіснамалық білімді интеграциялау қабілетін көрсету
  • Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру тьюторының кәсіби қызметінде негізгі халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдану