Жоғары медицина мектебінің медициналық симуляциялық білім беру технологиялары орталығы

Жоғары медицина мектебінің базасындағы медициналық симуляциялық білім беру технологиялары Орталығы өз қызметін 2018 жылдан бастап жүзеге асырып келеді.

М. ғ. д. Мұратбекова Светлана Қабденқызы құрылған сәттен бастап жоғары медицина мектебінің директоры болып табылады.

Симуляциялық орталықтың меңгерушісі Әсел Асқарқызы Шайзадаева.

Орталықты құрудың мақсаты заманауи тренажерлер мен виртуалды тренажерлерді пайдалана отырып, арнайы медициналық Дағдылар мен дағдыларды игеру және жетілдіру арқылы білім алушылардың кәсіби даярлығының сапасын арттыру болып табылады.

Симуляциялық орталықта практикалық дағдыларды пысықтау болашақ дәрігерлерді даярлаудың міндетті құрамдас бөлігі болып табылады (2022 жылғы 4 шілдедегі № ҚР ДСМ-63 МЖМБС бұйрығына сәйкес келеді)

Орталықтың міндеттері:

  1. Медициналық төтенше жағдайларды модельдеу: алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын дамыту үшін студенттерді төтенше жағдайларға дайындау.
  2. Хирургия, травматология және Акушерлік және гинекологиядағы интерактивті тәжірибе: студенттерге интерактивті манекендерді қолдана отырып, қажетті медициналық араласуларды іс жүзінде орындауға мүмкіндік беру. Бұл әртүрлі сценарийлерде моториканы, үйлестіруді және шешім қабылдауды дамытуға көмектеседі.
  3. Қарым-қатынас дағдыларын үйрету: пациенттермен, олардың отбасыларымен және әріптестерімен қарым-қатынас сценарийлерін модельдеу. Тиімді өзара әрекеттесуге, пациенттердің қажеттіліктерін түсінуге және ақпарат беруге үйрету.
  4. Медициналық ресурстарды басқару сценарийлері: медициналық ресурстарды тиімді басқару, емдеудің басымдықтары, шектеулі ресурстар жағдайында персонал мен жабдықты бөлу туралы шешім қабылдау ,қажет жағдайларды модельдеу.
  5. Жаңа медициналық жабдықтармен жұмыс істеуге үйрету: тренажерлер, VR технологиялары және жасанды интеллектті (ЖИ) пайдалану арқылы білім алушыларға заманауи медициналық технологияларға қол жеткізуді қамтамасыз ету. Медициналық құрылғыларды, диагностикалық жабдықтарды және өмірді қолдау жүйелерін пайдалануды үйрету.
  6. Клиникалық тексерулерді модельдеу: анамнезді, физикалық тексеруді және диагностикалық процедураларды қоса алғанда, пациенттерге клиникалық тексерулер жүргізу тәжірибесі. Бұл студенттерге бақылау, талдау және диагностика дағдыларын дамытуға көмектеседі.
  7. Этикалық және кәсіби аспектілерді оқыту: қиын жағдайларда этикалық дилеммаларды, құпиялылықты және пациенттермен қарым-қатынасты қамтитын сценарийлерді модельдеу. Медициналық этикаға сәйкес дұрыс шешім қабылдауға және басқаруға үйрету.
  8. Білім берудің барлық деңгейлерін қамти отырып, объективті құрылымдық клиникалық емтиханды (ОҚКЕ) ұйымдастыру және өткізу, ОҚКЕ өткізуді әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру және бақылау.

СО жабдықтау:

Орталықтың құрамына жалпы ауданы 426,8 ш. м. 9 кабинет кіреді.

Хирургия, травматология лапароскопиямен, акушерлік және гинекология, реаниматология, мейірбикелік іс, Dr. Sim бағдарламалық қамтамасыз етумен "виртуалды медицина академиясы" VR технологиялар, стандартталған пациент және"білімді тәуелсіз бағалау орталығы" бойынша симуляциялық кабинеттерімен жабдықталған.

Орталықтың барлық үй-жайлары заманауи симуляциялық жабдықтармен, түрлі тренажерлармен және манекендермен, сондай-ақ аудио-бейне аппаратурамен және компьютерлік техникамен жабдықталған. Барлық оқу бөлмелері интернетке қосылу мүмкіндігі бар компьютерлермен жабдықталған.

№13 "Стандартталған пациент кабинеті" - медициналық мамандарды коммуникация дағдыларына үйретуге арналған кеңістік. Бұл кабинетте оқытылған мамандар әртүрлі клиникалық сценарийлерді қайта құру арқылы пациенттердің рөлдерін қабылдайды. Аудио-бейнені бекіту және талдау құралдарын қолдана отырып, студенттер қарым-қатынас, диагностика және эмпатия дағдыларын жақсартады. Стандартталған пациенттің кабинеті нақты клиникалық жағдайларға дайындалуда шешуші рөл атқарады.

1

№14 "Білімді тәуелсіз бағалау орталығы" кабинеті

Кабинет пациенттерді сұрыптау жүйесімен (триаж-жүйемен); 3 шынайы ультрадыбыстық датчиктер жиынтығымен (конвекс, сызықтық және секторлық фазаланған), 1 эталондық жүйелік модульмен, 20 радиожиілік тегтер жиынтығымен, VAUSSIM бағдарламалық қамтамасыз етуді қамтитын USB-дискімен; ЭКГ-аппаратпен және отоскопияға арналған манекенмен жабдықталған. Мұнда студенттер мен медициналық қызметкерлер әртүрлі шұғылдылықты қажет ететін жағдайда іс-шаралардың (емдік, профилактикалық, эвакуациялық) жеделдігі мен біркелкілігіне сүйене отырып, пациенттерді топтарға басымдықпен сұрыптауға, ультрадыбыстық зерттеулер жүргізуге, ЭКГ зерттеу нәтижелерін жүргізуге және талдауға және отоскопия жасауға үйрете алады.

2

3

№15 "Виртуалды медицина академиясы" кабинеті

"Виртуалды медицина академиясы" кабинеті Dr Sim бағдарламалық қамтамасыз етумен жабдықталған инновациялық білім беру кеңістігін ұсынады. Мұнда оқытушылар виртуалды ортада диагностикалық және шешім қабылдау дағдыларын дамыту үшін студенттерге арналған әртүрлі клиникалық сценарийлерді модельдейді. Бағдарламалық жасақтама күнделікті жағдайлардан бастап күрделі патологияларға дейінгі әртүрлі медициналық жағдайларды симуляциялау арқылы интерактивті модельдеу жасауға мүмкіндік береді. Кабинет студенттерді озық технологияларды пайдалана отырып, олардың медициналық практикадағы құзыреттерін арттыра отырып оқытуға ықпал етеді.

4

№16 "Акушерлік және гинекология" кабинеті

Акушерлік және гинекология саласындағы практикалық дайындыққа арналған заманауи тренажерлармен жабдықталған, мысалы, аспаптық босану тренажері, көпфункционалды босану тренажері қалыпты босануды сенімді түрде имитациялап қана қоймайды, сонымен қатар патологиялық және көп босануды басқаруға үйретеді. Сондай-ақ, кабинеттің жабдықталуына шала туылған нәресте мен жетіліп туған нәрестенің модельдері, босануға дейінгі әртүрлі асқынуларды, қалыпты және жоғары қауіпті босануды, сондай-ақ ағымдағы біліктілік деңгейін және топтық өзара әрекеттесуді ескере отырып, дағдыларды пысықтау үшін ерекше маңызды босанғаннан кейінгі шұғыл жағдайларды қайталай алатын көпфункционалды компьютерленген босануды имитациялау манекені кіреді. Ұрықты босанудың барлық кезеңдері бойынша нақты қайталанатын босануды модельдеу. Датчиктер білім алушылардың іс-әрекеттерін бақылайды және нақты уақыт режимінде нұсқаушыға тиісті деректерді береді, бас және жамбаспен босануды нақты модельдеу үшін жиынтыққа екі жаңа туған манекен қоса беріледі. Студенттер бас сүйек тігістері мен еңбектерді пальпациялай алады. Баспен босануды имитациялауға арналған жаңа туған нәрестенің манекені туылғанға дейін, кезінде және одан кейін жүрек соғу дыбысын шығаруға қабілетті. Мониторинг технологиясы тыңдаушының құрсақтағы нәрестеге түсірген күш-жігері туралы нақты уақыт режимінде ақпарат алуға мүмкіндік береді.

Кабинет студенттерге акушерлік және гинекологияның әртүрлі аспектілерінде тәжірибе жасауға мүмкіндік береді, маңызды медициналық процедураларда нақты оқытуды қамтамасыз етеді.

5

№17 "VR технологиялар " кабинеті

Медициналық білім беруге арналған заманауи аппараттық және бағдарламалық VR кешені. Жабдыққа лицензияланған бағдарламалық кешендер мен тренажерлер кіреді:" шұғыл медициналық көмек станциясы","жедел медициналық көмек". Ішкі аурулар бойынша Academix 3D виртуалды Білім беру жүйесі " диагностика мен емдеуді үйрету үшін әртүрлі ішкі ауруларды модельдеуге арналған.

Кабинет студенттерге практикалық дағдыларды арттыру және медициналық процедураларды түсінуді тереңдету арқылы шынайы виртуалды ортада білім алуға бірегей мүмкіндік береді.

6

7

№18 "Реанимация" кабинеті

Ересектер мен балалар жасындағы пациенттерге алғашқы көмек көрсету және жүрек-өкпе реанимациясын жүргізу бойынша жаттығуларға арналған заманауи жабдықтармен жабдықталған. Онда: фантом нақты уақыттағы жаттығуларға арналған Wi-Fi қолдауымен дефибрилляция және жүрек-өкпе реанимациясы жүйесі, жүрек соғу жиілігін қалпына келтіру құрылғыларын қолдануды үйретуге арналған дефибрилляторлар, толық тыныс алу кедергісіне көмек көрсетуге арналған тренажер, жүрек-өкпе реанимациясының барысын бақылайтын 5 жасар баланың Имитациялық манекені.

8

9

№19 "Хирургия" кабинеті

Хирургиялық процедураларда студенттер мен медициналық қызметкерлерді оқытуды қамтамасыз етеді. Мыналарды қамтиды: трахеостомия тренажері, ересек адамның трахеясын интубациялауға арналған электрлік модель, пневмо - және гидротораксты имитациялайтын плевра қуысын тесуге және ағызуға арналған манекен, орталық веналарды катетеризациялауға арналған тренажер, Амбу типті қапшықтары мен ларингоскопы бар жаңа туған нәрестенің трахеясын интубациялауға арналған оқу моделі, Амбу типті қапшықтары бар нәрестенің интубациялық тренажері. Сондай-ақ, кабинетте лицензиялық бағдарламалары мен тренажерлері бар аппараттық-бағдарламалық VR кешені орнатылған:

"Жанама офтальмоскопия", "трахеостомия операциясы", "коммуникативті дағдыларды үйрету". Ішкі аурулар бойынша Academic 3D виртуалды білім беру жүйесі-ішкі ағзалардың патологиясын оқыту.

10

11

№20 "Мейіргер ісi" кабинеті

Пациенттерге күтім жасау манекенімен жабдықталған мейірбикелік күтім мен алғашқы реанимация тәжірибесі үшін мүмкіндіктердің тамаша үйлесімін қамтамасыз етеді. ЖӨР тиімділігін бақылауға, кәдімгі немесе контрпульсациялық ЖӨР дағдыларын дамытуға, "ауыздан ауызға" жасанды тыныс алуға, ұйқы артериясындағы өзгермелі пальпацияланатын импульске, ауызша және мұрын интубациясына, тыныс алу жолдарының өтімділігін қалпына келтіруге, Миллер жүзі мен эндотрахеальды түтігі немесе ларингеальды маска арқылы интубацияға, трахеостомияға, көктамыр ішіне, бұлшықет ішіне және тері астына дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді процедуралар, асқазанды шаю және түтік арқылы тамақтандыру және т. б. Сондай-ақ, кабинетте ересектер мен балаларға әртүрлі инъекциялар жүргізуге арналған толық функционалды модельдер, Пульмонология, Кардиология, Гастроэнтерология және т. б. бөлімдерді қамтитын ішкі аурулар бойынша жиынтықта Academix 3D виртуалды Білім беру жүйесі бар.

12

13

№ 17а Травматология және лапароскопия кабинеті

Кабинет ең жаңа жабдықтармен жабдықталған: әртүрлі жарақаттар кезінде алгоритмдерді пысықтау үшін жасалған, тыныс алу жолдарының, эндотрахеальді түтіктердің, ларингеальді маскалардың өткізгіштігін қамтамасыз ету үшін практикада қолданылатын барлық құрылғыларды пайдалана отырып интубацияны орындауға мүмкіндік беретін, өңешке сұйықтықтарды кейіннен дренаждау, қапты пайдалана отырып, өкпені желдету (бұдан әрі ӨЖЖ) мүмкіндігімен енгізуге мүмкіндік беретін жарақатқа еліктеу манекені Желдеткіш немесе желдеткіш, жаралардан қан кетуді имитациялау функциясы бар, жоғарғы тыныс жолдарының әртүрлі дыбыстарын шығаруға қабілетті, науқастың ЭКГ түрін (манекен) көрсету және таңдау мүмкіндігі, дефибрилляция, кардиоверсия және кардиостимуляция жүргізу мүмкіндігі, осы реанимациялық жабдықпен (сыртқы Автоматты дефибриллятор), екі қолында да, аяқтарында да тері астына және бұлшықет ішіне инъекция дағдыларын пысықтауға арналған учаскелері бар, сөз тіркестерін, репликаларды және дауыстық эффектілерді ойнатуға арналған кіріктірілген жүйе.

Бұл кабинет өзінің жарақтандыруында лапароскопиялық хирургия бойынша жиынтықтағы хирургиялық медициналық тренажерге ие, бұл минималды инвазивті операциялармен байланысты қолмен жұмыс істеу дағдыларын қолдануға мүмкіндік береді.

14

15

16

№2 Морфология, физиология және жалпы патология кафедрасының кабинеті

Морфология, физиология және жалпы патология кафедрасында 500 лицензияға арналған мобильді қосымшасы бар адам денесінің үш өлшемді бейнесінің аппараттық-бағдарламалық кешені бар "Пирогов" интерактивті анатомиялық үстелі орналасқан. Оның кіріктірілген дерекқорында 4000-нан астам 3D модельдері бар, олар табиғи түстермен, дұрыс пішінмен және тұтастай алғанда өте табиғи және шындыққа жақын көрініспен келеді. Үстелдің мүмкіндіктері дененің 100-ден астам жалпы патологиялық жағдайларына еліктеуге мүмкіндік береді. Үстел жұмысы 4 режимді қамтиды: шолу, диагностика, салыстыру және білімді тексеру. Интерактивті пирогтар үстелі-анатомияны, физиологияны және жалпы медицинаны үйренудің ең жақсы құралдарының бірі.

17

Біздің мекен-жайымыз: Ақана-сере 1а, жоғары медицина мектебінің ғимараты, 2 қабат

E-mail: medicine@shokan.edu.kz