Шет тіліндегі білім беруді зерттеу саласындағы ғылыми білім мен дағдыларды синтездеу;
Ғылымдағы этикалық қағидаттар негізінде жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен зерттеу қызметінің әртүрлі салаларында кәсіби білім мен дағдыларды қолдану;
Мемлекеттік және қоғамдық ұйымдардың халықаралық қызметінде әдістемелік-эксперименттік Дағдылар мен дағдыларды көрсету, білім беру қызметтерінің әлемдік нарығында ғылыми-педагогикалық кадрлардың, ғалымдар мен мамандардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету;
Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ҚР Білім беру жүйесін дамытуға енгізу және осы нәтижелерді халықаралық білім беру кеңістігінде ілгерілету.
Қазақстандағы және шетелдегі шет тілді білім беру деңгейлері мен мазмұны
Шет тілді білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Мультилингвизм және шет тіліндегі білім
Когнитивті лингвистиканың қолданбалы аспектілері
Екінші шет тілінің салыстырмалы лингвомәдениеті
Оқыту нәтижелері және құзыреттер
зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салаларда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау, бағалау және жаңа идеялар қалыптастыру;
халықаралық қатысуы бар зерттеу топтарының құрамында кешенді зерттеуді жүзеге асыру жағдайында тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін меңгеру;
қазіргі лингвистиканың негізгі ұғымдары мен категориялық аппаратын меңгеруге сүйене отырып, салыстырмалы тарихи, типологиялық және салыстырмалы тіл білімі саласында дербес ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу;
зерттеу нәтижелерін қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ғылыми және ғылыми-танымал мәтіндердің әртүрлі түрлерінде ұсыну (ғылыми баяндама, сөз сөйлеу тезистері, ғылыми мақала, монографиялық зерттеу және т. б.);
ана және шет тілдерінде авторлық, инновациялық оқу материалдарын әзірлеу, зерттеу нәтижелерін ұсыну; ғылыми этика қағидаттарын сақтайды және ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде ресми жарияланған ережелерді ұстанады.