Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс)
Білім беру бағдарламасының шифры

7М01703

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Магистратура

Оқу ұзақтығы

2 жыл

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

  • ҚР да жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып жоғары жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіптік білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде магистранттарды дербес ғылыми және педагогикалық қызметке даярлау ;
  • Магистр түлегінің алған кәсіби дағдыларын инновациялық технологияларды пайдалану және педагогикалық мансап барысында өзін - өзі дамыту үшін дербес ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қолдануы;
  • Халықаралық ғылыми қауымдастықтарда және педагог ұйымдарында кәсіби ортада жұмыс істеу үшін ғылыми-зерттеу және әдістемелік қызметте шет тілін қолдану саласындағы магистрлердің мамандануы.

  • Ғылым тарихы және философиясы
  • Ғылыми зерттеулерді ақпараттандыру және компьютерлендіру
  • Жоғары мектеп педагогикасы
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
  • Жоғары мектептегі қашықтықтан оқыту формалары мен әдістері
  • Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Академиялық мақсаттар үшін шет тілі

  • Тіл теориясының негізгі парадигмалары ағылшын тілін оқыту әдістемесінің негізі ретінде
  • Мәтінді филологиялық талдау негізінде сыни және креативті ойлауға үйрету
  • Қазақстанда көптілді білім беру-проблемалар мен перспективаларды ұйымдастыру
  • Шет тілін оқыту кезінде инклюзивті білім беруді іске асыру
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясы
  • Оқу материалдарының сапасы мен тиімділігін бағалау
  • Мәтінді сахналық түсіндіру әдістемесі
    Тіл типологиясының негізгі мәселелері
    Бейінді және кәсіптік шет тілді білім беру мәселелері

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

● Шет тілдерінің психологиясы, педагогикасы, теориясы мен практикасы саласындағы алған ғылыми білімдерін талдау ;

● Шет тілдерін оқыту әдістемесі саласындағы дәлелдерді әзірлеу және мәселелерді шешу;

● ғылыми кәсіби тақырыптар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау, негіздеу және пайымдауларды егжей-тегжейлі бағалау

● қарым-қатынастың кәсіби және ғылыми салаларында шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу;

● АИ оқытуда заманауи әдістер мен технологияларды қолдану және білім берудің кейінгі мансабында ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізу;

● педагог тұлғасын өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі жүзеге асыру мақсатында кәсіби ортада топтық, жобалық және ғылыми-зерттеу жұмыстары процесінде көшбасшылық қасиеттерді қолдану