Білім беру бағдарламасының шифры
6B01701
Бейіндік пәндер
Шет тілі (ағылшын)
Дүниежүзілік тарих
Білім беру бағдарламасының мақсаттары
- Білім берудегі инновациялық технологиялар негізінде ҚР білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде шет тілдері мұғалімінің қызметіне қажетті тілдік және психологиялық-педагогикалық білімді, іскерліктер мен құзыреттерді қалыптастыру;
- Түлектердің болашақ педагогикалық қызметінде жалпыадамзаттық, азаматтық және ұлттық құндылықтарды құрметтейтін жоғары адамгершілік, толерантты тұлғаны тәрбиелеу;
- Бітірушінің педагогикалық мансап барысында өзін-өзі дамыту үшін шет тілдері мұғалімінің алған кәсіби дағдыларын қолдануы;
- Ұжымдық кәсіби ортада педагогтар тобында жұмыс істеу үшін шет тілі мұғалімдерін әлеуметтендіру.
- Педагогикалық мамандыққа кіріспе
- Академиялық жазу (ағылш.тіл.)
- Оқушылардың даму физиологиясы
- Педагогика
- Инклюзивті білім беру
- Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
- Білім беруді басқару және цифрландыру
- Критериалды бағалау технологиялары
- Бірінші шет тілінің практикалық грамматикасы және жазуы
- Кәсіби бағытталған шет тілі
- Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
- Негізгі шет тілі
- Негізгі негізгі шет тілі (В1 деңгейі)
- Шет тілінде білім беру әдістемесі
- Шет тілдерін оқыту психологиясы
- Тіл білімі мен неміс филологиясына кіріспе
- Лингвистикалық ілімдердің тарихы
- Оқылатын тіл теориясының негіздері
- Мәдениетаралық байланыс
- Сөйлеу мәдениеті бойынша семинар
- 1-ші шет тілінің тілдік дағдыларын дамыту
- Негізгі негізгі шет тілі (В2 деңгейі)
- Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
- Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі негізгі шет тілі
- Медиа және ақпараттық сауаттылық (ағылш.тіл.)
- Зерттеу жобалық қызметінің негіздері
- Мамандандырылған Кәсіби шет тілі
- Іскерлік ағылшын тілі
- Екінші (неміс/ қытай) шет тілі (В1)
- Екінші (неміс/ қытай) шет тілі (B2)
- Екінші (неміс/ қытай) шет тілі (С1)
Оқыту нәтижелері және құзыреттер
ауызша және жазбаша сөйлеуді кәсіби деңгейде қолданыңыз;
дәстүрлі және қашықтықтан оқыту форматы жағдайында кәсіби мәселелерді шешу үшін педагогикалық үдерісте оқытудың цифрлық технологияларын пайдалану;
кәсіби және ғылыми тақырыптар бойынша үкімдерді егжей-тегжейлі тұжырымдау, дәлелдеу және бағалау
қарым-қатынастың кәсіптік, оқу салаларында жазбаша және ауызша нысанда екінші шет тілінде коммуникацияны жүзеге асыру;
ҚР білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында АИ оқытудың заманауи әдістерін, критериалды бағалау технологияларын пайдалану инклюзивті педагогикалық процестің, тәрбие мен оқытудың ерекшеліктерін ескеру;
ҚР инклюзивті білім беру саласын қоса алғанда, әртүрлі білім беру ортасындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін психологиялық-педагогикалық және пәндік-әдістемелік салалар жүйесіндегі білімді практикалау (талдау және синтездеу).
педагог тұлғасын өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі жүзеге асыру мақсатында кәсіби ортада топтық, жобалық және ғылыми-зерттеу жұмыстары процесінде көшбасшылық қасиеттерді қолдану
Басқа білім беру бағдарламалары