Педагогикалық білім бакалавры алған білімдерін кәсіби қызметте дұрыс қолдана алатын және оқу процесін қазіргі ғылыми деңгейде ұйымдастыра алатын тарихи-дінтану Білім жүйесін қалыптастыру.
Білім алушыларды жалпыадамзаттық және әлеуметтік-жеке құндылықтар негізінде қазақстандық патриотизм, діни төзімділік, толеранттылық рухында тәрбиелеу.
Тарихи және дінтану білімдерінің әртүрлі салаларында ғылыми-зерттеу, жобалау, практикалық қызметке қатысу арқылы студент тұлғасының зияткерлік дамуы және өзін-өзі жүзеге асыруы; заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде мектеп стандарттарының талаптарын іске асыруды қамтамасыз ететін ақпараттық технологияларды меңгеру.
Болашақ мұғалімдердің заманауи білім беру ортасына тиімді кірігуі үшін кәсіби-тұлғалық әлеуметтену дағдыларын жетілдіру (көшбасшылық, өзара қарым-қатынастарды басқару, командада жұмыс істеу және т.б.).
Өзектілігі
ББ іске асыру тарих және дінтану саласында педагогикалық, ғылыми-зерттеу, мәдени-ағартушылық, сараптамалық-талдау және ұйымдастыру-басқару қызметін іске асыруды қамтамасыз ететін жоғары білікті кадрларды даярлауға және білім беру, мәдени және ғылыми сала үшін зияткер элитаны қалыптастыруға бағытталған.
Қазақстан мен Орталық Азияның жаңа және қазіргі заман тарихы
Қазақ халқының мәдениеті және ислам құндылықтары
Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы
Мемлекеттік басқарудың тарихы
Орта ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің тарихы
Тарихи география
ТМД тарихы мен мәдениеті
Христиандық теология
Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі кезеңдегі өркениеті
Экология және тұрақты даму
Ислам дінтану тарихы
Әлемдік өркениеттер тарихы
Діни мәдениет негіздері
Қазақстан халқының діни мәдениеті
Қазақстан мен Орталық Азияның ортағасырлық тарихы
Орта Азия және Қазақстан халықтарының этнографиясы
Орта ғасырдағы батыс мемлекеттерінің өркениеті
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Халықаралық қатынастар тарихы
Шоқантану
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы
Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
Оқыту нәтижелері және құзыреттер
Ой-өрісі кең, ойлау мәдениеті жоғары, толеранттылық пен гуманизммен үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық білімдерін көрсету;
Одан әрі өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды, кәсіби қарым-қатынасты, ұлтаралық қарым-қатынасты іске асыру үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды қолдану;
Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін (БЖБ, ТЖБ) енгізу мәнмәтінінде мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін цифрлық білім беру технологиялары саласындағы білімді практикада қолдану;
Оқу-тәрбие процесін, оның ішінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өзінің азаматтық ұстанымын қорғауда көшбасшылық қасиеттерді көрсету;
Тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әртүрлі санаттары негізінде адамзат қоғамының ерте даму кезеңдерін, жекелеген құбылыстарды, күнделікті қызметті және т. б. қайта құру үшін тарихи оқиғаларды сыни бағалау; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және ажырату; әлеуметтік және саяси құрылымның әртүрлі формалары, тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету;
Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениеті мен дінін дүниежүзілік тарих пен жалпы әлемдік өркениеттің бір бөлігі ретінде бағалау; алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмыстарында, археологиялық, этнографиялық экспедициялардың қызметінде патриотизм мен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін қолдану;
Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа мен Америка, Азия және Африка елдерінің тарихы саласындағы базалық білімді пайдалану; тарихи дереккөздерді оларды практикалық пайдалану үшін сыныптау;
Әлемдік діндер тарихы бойынша білімді қоғамның діни жай-күйін оның дамуының әртүрлі кезеңдерінде талдау және білім алушылардың толеранттылығы мен діни шыдамдылығын қалыптастыру үшін пайдалану
ТМД тарихы мен мәдениеті, әлемдік саяси дамудың қазіргі заманғы үрдістері бойынша білімдерін көрсету; діни факторларды ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік проблемалары бойынша ТМД мен халықаралық қоғамдастықтың ұстанымдарын талдау;
ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнын және критериалды бағалау жүйесін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалану; кәсіби қызметтің жеке стилін қалыптастыру үшін заманауи білім беру үрдістеріне сәйкес бірегей оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу; кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріне психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындау үшін дене шынықтырудың әртүрлі құралдарын пайдалану.