Ғылыми тарих
Білім беру бағдарламасының шифры

6B02201

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Дүниежүзі тарихы
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Тарихи-гуманитарлық ғылымдардағы теориялық білімдер жүйесін дамытуға негізделген гуманитарлық білім бакалавры бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, оларды ғылыми-педагогикалық, қолданбалы және кәсіпкерлік қызметте қолдану.

Информация

Өзектілігі

Пәнаралық принциптер мен құзыреттілікке негізделген, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауды көздейтін ғылыми-зерттеу және іскерлік құзыреттіліктерді үйрену арқылы, түлектер келесі кәсіби қызметтерді атқарады: ғылыми- зерттеу жұмыстарын ғылыми ұйымдар мен білім беру саласындағы мекемелерде ұйымдастыру,орта және орта кәсіби білім беру мекемелеріндегі гуманитарлық цикл пәндерінің және Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихының оқытушысы;Қазақстан Республикасының мәдени мұрасына деген құрметті қалыптастырады, білім алушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу;тарих саласындағы ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттарын анықтайды,ғылыми тарихи ақпаратты жинақтайды және талдайды;аймақтың қоғамдық ұйымдары мен ұжымдарына тарих мәселелері бойынша кеңес беру;халық арасында тарихи-ағарту жұмыстарын жүргізу, мұражайлар мен архивтерде кәсіби қызмет атқару,тарихи туризм саласындағы кәсіпкерлік қызмет(тарихи қасиетті жерлерге туристік агенттіктер, Солтүстік Қазақстан мен Республиканың тарихи туризмі бойынша гидтер дайындайтын мектептер, этноотельдер құру),бизнес пен ғылымдағы кәсіби мансаптық дамыту

  • Академиялық хат
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Археологическая практика
  • Әлеуметтану
  • Ғылыми зерттеудің теориясы, тәжірибесі, әдістемесі
  • Дене шынықтыру
  • Дипломалды практика
  • Ежелгі дүние тарихы
  • Іс жүрізу және латын графикасы
  • Қазақ тілі/орыс тілі
  • Қазақстанның археологиясы
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы
  • Қазақстандағы архив ісі
  • Қазақстандағы мұражай ісі
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
  • Современная история Казахстана
  • Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
  • Қазақстанның тарихи антропологиясы
  • Мәдениеттану
  • «Мәңгілік Ел» құндылықтары және рухани жаңғыру
  • Архивтік тәжірибе
  • Музей тәжірибесі
  • Өндірістік тәжірибе (ғылыми-педагогикалық)
  • Психология
  • Саясаттану
  • Тарихи әдіснама
  • Тарих пәнін оқыту әдістемесі
  • Толеранттылық негіздері
  • Түркі халықтарының тарихы
  • Философия
  • Шетел тілі
  • Шығыстың және Батыстың өркениеттер тарихы

  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
  • Алаштану
  • Ботай мәдениеті
  • Еуропа мен Америка жаңа және қазіргі заман тарихы
  • Жалпы білім және арнайы білім беретін оқу мекемелерінде ғылыми зерттеудің әдістемесі
  • Империялардың салыстырмалы тарихы
  • Зияткерлік тарих
  • Қосалқы тарихи пәндер
  • Қазақ хандары және Қазақ мемлекетінің атақты тұлғалары
  • Орталық Азиядағы Қазақстанның этнографиясы
  • Қазақстан Республикасы әлемдік қоғамдастықта
  • Қолданбалы тарихи пәндер
  • Номадизм тарихы
  • Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері
  • Орта ғасырлар тарихы
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Тарихи зерттеулерде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Тарихи өлкетану
  • Тәуелсіз Қазақстанның дипломатиялық және консулдық қызметінің тарихы
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
  • ТМД елдерінің тарихы
  • Тұлғаның тарихтағы ролі
  • История международных отношений
  • Шоқантану
  • Экология және тұрақты даму
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Этнология

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Әлемдегі және саяси процестерді талдау үшін оларды қолдана отырып, кең дүниетанымы, ойлаудың жоғары мәдениеті, толеранттылығы мен гуманизмі бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми мектептер, тарих пен гуманитарлық ғылымдар теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. елде сыни тұрғыдан ойлау, тарихи оқиғаларды талдау, олардың нәтижелері мен салдарын болжау дағдыларын игеру.
  • Мемлекеттік және шетел тілдеріндегі коммуникативті дағдыларды одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды жүзеге асыру, кәсіби қарым-қатынасты, эвристикалық тәсілдер арқылы тапсырмаларды дәлелді өзіндік тұжырыммен қолдану, үкімдер мен идеяларға объективті бағалау және төзімділік. ғылыми қоғамдастық, диалог, іскери хат алмасу, этносаралық байланыс жүргізу;
  • Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін (COP, SOCH) енгізу жағдайында мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыру үшін зерттеу тақырыптары бойынша цифрлық және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, тарихи зерттеулер мен әдістемелердің құрылымын тәжірибеде қолдану, тарихи зерттеудің құрылымы, тарихи білімнің принциптері мен әдістерін қолдану, зерттеу процесін жоспарлау, жобалау, енгізу және түзету.
  • Оқу үдерісін ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өзінің азаматтық позициясын қорғауда көшбасшылық қасиеттерді көрсету, инклюзивті білім беру; тарихи дереккөздермен және арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу үшін жаңа және күрделі идеяларды синтездеу, стандартты емес ғылыми негізделген шешімдерді ұсыну; оларда шығармашылық, ақыл мен икемділік пен сыншылдықты көрсету.
  • Тарихи оқиғаларға сыни тұрғыдан баға беріп, адамзат қоғамы дамуының алғашқы кезеңдерін, жеке құбылыстарды, күнделікті іс-әрекетті және т.б. тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әртүрлі категорияларына негізделген; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлектеу; қоғамдық және саяси жүйенің әр түрлі формалары, жеке тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету; практикада білімдерді және белгіленген стандарттарға сәйкес тапсырмаларды орындау қабілеттерін пайдалану, кәсіби мәселелерді шешуде практикалық тәжірибе, дағдылар мен білімдер негізінде сәтті әрекет ету, пайымдаулар жасау, идеяларды бағалау және тұжырымдар жасау.