Бастауыш білім беру (IP)
Білім беру бағдарламасының шифры

6В01302

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау

  • Қазақстан тарихы
  • Философия
  • Әлеуметтану
  • Саясаттану
  • Мәдениеттану
  • Психология
  • Қазақ (орыс) тілі
  • Шет тілі
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Дене шынықтыру
  • Оқу (таныстыру) практикасы (Мұғалім кәсібіне кіріспе)
  • Психологиялық-педагогикалық практика (Психологиялық және педагогикалық бағалау)
  • Педагогикалық практика (Педагогикалық тәсілдер)
  • Өндірістік педагогикалық практика (Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар)
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
  • Инклюзивті білім беру ортасы
  • Зерттеулер, даму және инновациялар
  • Оқыту әдістері мен технологиялары
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
  • Бағалау және дамыту
  • Педагогикалық зерттеулер
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
  • Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
  • Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
  • Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
  • Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
  • Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
  • Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
  • Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
  • Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
  • Бастауыш мектеп педагогикасы
  • Табиғат және қоғам
  • Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
  • Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы

Ғылыми зерттеулер әдістері

Кәсіпкерлік негіздері

Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

Экономика және құқық негіздері

Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері

Педагогикалық риторика

Бастауыш мектептегі арт білім беру

Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы

Білім берудегі жаһандық келешектер

Балалар әдебиеті және мәтінді талдау

Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек

Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)

Өлкетану

Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі

Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы

Бос уақыт педагогикасы

Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум

Мектеп буллингін алдын алу

Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту

Бастауыш мектептегі робототехника

Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар

Бастауыш сыныптарда жобаларды құру

Театрлық педагогика

Бастауыш білім берудегі тьюторлық

Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық

Этнопедагогика

Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады
  • Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады
  • Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады
  • Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады
  • Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
  • Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады
  • Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді
  • Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады
  • Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады
  • Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады
  • Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады