Білім беру бағдарламасының шифры
6В01801
Бейіндік пәндер
Биология
География
Білім беру бағдарламасының мақсаттары
- Ерекше қажеттіліктері бар балаларға (танымдық, интеллектуалдық, физиологиялық, мінез-құлық) әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық көмек пен қолдау көрсетуге, адамгершілік, азаматтық-патриоттық, эмоционалдық тәрбие беруге қабілетті әлеуметтік педагогтар мен өзін-өзі тану мұғалімдерін, инклюзивті білім берудің репетиторларын даярлау -инклюзивті білім берудің әлеуметтік педагогтары мен репетиторларының әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған ерікті және эмпатиялық қасиеттер.
- Академиялық хат
- Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
- Арнайы педагогика
- Әлеуметтану
- Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы
- Әлеуметтік педагогика және психология
- Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
- Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы дизайн
- Білім беруді басқару және цифрландыру
- Девиантология
- Дене шынықтыру
- Диплом алды тәжірибе
- Инклюзивті білім беру
- Коррекциялық педагогика және психология
- Критериалды бағалау технологиялары
- Қазақ/орыс тілі
- Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
- Мәдениеттану
- Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
- Оқу тәжірибесі
- Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
- Өзін-өзі тану
- Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі
- Өндірістік практика
- Педагогика
- Педагогикалық мамандыққа кіріспе
- Психология
- Саясаттану
- Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
- Үздіксіз педагогикалық тәжірибе
- Философия
- Шет тілі
- Шоқантану
- «Өзін-өзі тану» курсы бойынша тренингтер
- Әлеуметтік педагог жұмысындағы практикалық психология
- Әлеуметтік педагог қызметіндегі психологиялық-педагогикалық практикум
- Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру репетиторының кәсіби құзыреттілігі
- Әлеуметтік педагогтың инклюзивті құзыреті
- Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы медиация
- Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
- Балалардың қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
- Көшбасшылық шеберханасы
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
- Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен бірге жүру
- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тәрбиеші жұмысының ерекшелігі
- Инклюзивті білім беру кеңістігіндегі әлеуметтену
- Инклюзивті ортадағы отбасылық тәрбие
- Инклюзивті ортадағы әлеуметтік білім беру
- Инклюзивті ортадағы репетиторлық оқытудың теориясы мен әдістемесі
- Инклюзивті ортаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
- Конфликтология
- Көшбасшылық және жастар саясаты
- Құқықтық педагогика
- Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
- Өзін-өзі тану мұғалімі іс-әрекетіндегі психологиялық-педагогикалық кеңес беру технологиялары
- Өзін-өзі тануды оқытудағы инновациялық технологиялар
- Экология және тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық негіздері
- Шоқантану
- Экология және тұрақты даму
- Экономика және кәсіпкерлік негіздері
- Ювенальді педагогикасы
Оқыту нәтижелері және құзыреттер
- Әлеуметтік, жаратылыстану және экономикалық пәндер саласындағы заңдылықтар мен заңдылықтарды түсіндіру, әлеуметтік педагогика, өзін-өзі тану және инклюзивті білім берудің іргелі және әдістемелік білімдерін кіріктіру, әлеуметтік интеллектінің, әлеуметтік жетілуінің жоғары деңгейін көрсету.
- Ұйымдастырушылық және коммуникативті дағдылар мен қасиеттерді көрсету: адалдық, ашықтық, жақсы ниет, әдептілік, эмпатия.
- Заманауи әдістер мен әдістерді пайдалана отырып, әлеуметтік педагогика және инклюзивті білім беру саласында диагностикалық, жобалау, зерттеу қызметін жүзеге асыру.
- Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың қадағалаусыз қалуының алдын алуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру. Барлық білім беру субъектілерінің – отбасының, мектептің, әкімшілік-құқықтық құрылымдардың және жұртшылықтың күш-жігерін біріктіру және үйлестіру дағдыларын көрсетеді.
- Балаларға және халықтың осал топтарына әлеуметтік көмек көрсету бойынша практикалық және қолданбалы жұмыстарды жүргізу.
- Студенттермен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық техникасы мен әдістерін өзгерту, ұйымдарда және оңалту және түзету орталықтарында, оның ішінде психологиялық-педагогикалық кеңесте ұжымдық жұмысты ұйымдастыру.
- Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану және білім беру жүйесіндегі заманауи жаңалықтармен жұмыс істеу.
- Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру репетиторының кәсіби қызметінде негізгі халықаралық және отандық нормативтік құжаттарды қолдану.
Басқа білім беру бағдарламалары