Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану, инклюзивті білім беру тьюторы
Білім беру бағдарламасының шифры
6В01801
Оқыту тілі
Қазақ, Орыс
Оқу деңгейі
Бакалавриат
Оқу ұзақтығы
4 жыл
Бейіндік пәндер
Биология
География
Білім беру бағдарламасының мақсаттары
Ерекше қажеттіліктері бар балаларға (танымдық, интеллектуалдық, физиологиялық, мінез-құлық) әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық көмек пен қолдау көрсетуге, адамгершілік, азаматтық-патриоттық, эмоционалдық тәрбие беруге қабілетті әлеуметтік педагогтар мен өзін-өзі тану мұғалімдерін, инклюзивті білім берудің репетиторларын даярлау -инклюзивті білім берудің әлеуметтік педагогтары мен репетиторларының әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған ерікті және эмпатиялық қасиеттер.
Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Арнайы педагогика
Әлеуметтану
Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы
Әлеуметтік педагогика және психология
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы дизайн
Білім беруді басқару және цифрландыру
Девиантология
Дене шынықтыру
Диплом алды тәжірибе
Инклюзивті білім беру
Коррекциялық педагогика және психология
Критериалды бағалау технологиялары
Қазақ/орыс тілі
Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
Мәдениеттану
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
Оқу тәжірибесі
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Өзін-өзі тану
Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі
Өндірістік практика
Педагогика
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Психология
Саясаттану
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Үздіксіз педагогикалық тәжірибе
Философия
Шет тілі
Шоқантану
«Өзін-өзі тану» курсы бойынша тренингтер
Әлеуметтік педагог жұмысындағы практикалық психология
Әлеуметтік педагог қызметіндегі психологиялық-педагогикалық практикум
Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру репетиторының кәсіби құзыреттілігі
Әлеуметтік педагогтың инклюзивті құзыреті
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы медиация
Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
Балалардың қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
Көшбасшылық шеберханасы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен бірге жүру
Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тәрбиеші жұмысының ерекшелігі
Инклюзивті білім беру кеңістігіндегі әлеуметтену
Инклюзивті ортадағы отбасылық тәрбие
Инклюзивті ортадағы әлеуметтік білім беру
Инклюзивті ортадағы репетиторлық оқытудың теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті ортаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Конфликтология
Көшбасшылық және жастар саясаты
Құқықтық педагогика
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Өзін-өзі тану мұғалімі іс-әрекетіндегі психологиялық-педагогикалық кеңес беру технологиялары
Өзін-өзі тануды оқытудағы инновациялық технологиялар
Экология және тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық негіздері
Шоқантану
Экология және тұрақты даму
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Ювенальді педагогикасы
Оқыту нәтижелері және құзыреттер
Әлеуметтік, жаратылыстану және экономикалық пәндер саласындағы заңдылықтар мен заңдылықтарды түсіндіру, әлеуметтік педагогика, өзін-өзі тану және инклюзивті білім берудің іргелі және әдістемелік білімдерін кіріктіру, әлеуметтік интеллектінің, әлеуметтік жетілуінің жоғары деңгейін көрсету.
Ұйымдастырушылық және коммуникативті дағдылар мен қасиеттерді көрсету: адалдық, ашықтық, жақсы ниет, әдептілік, эмпатия.
Заманауи әдістер мен әдістерді пайдалана отырып, әлеуметтік педагогика және инклюзивті білім беру саласында диагностикалық, жобалау, зерттеу қызметін жүзеге асыру.
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың қадағалаусыз қалуының алдын алуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру. Барлық білім беру субъектілерінің – отбасының, мектептің, әкімшілік-құқықтық құрылымдардың және жұртшылықтың күш-жігерін біріктіру және үйлестіру дағдыларын көрсетеді.
Балаларға және халықтың осал топтарына әлеуметтік көмек көрсету бойынша практикалық және қолданбалы жұмыстарды жүргізу.
Студенттермен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық техникасы мен әдістерін өзгерту, ұйымдарда және оңалту және түзету орталықтарында, оның ішінде психологиялық-педагогикалық кеңесте ұжымдық жұмысты ұйымдастыру.
Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану және білім беру жүйесіндегі заманауи жаңалықтармен жұмыс істеу.
Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру репетиторының кәсіби қызметінде негізгі халықаралық және отандық нормативтік құжаттарды қолдану.