Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01201

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Мектепке дейінгі білім беру саласында педагогикалық және зерттеу міндеттерін шешуде көшбасшылық қасиеттерді көрсету қабілетін көрсететін қалыптасқан әмбебап және кәсіби құзыреттер негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға бакалаврларды даярлау

  • Қазақстан тарихы
  • Философия
  • Әлеуметтану
  • Саясаттану
  • Мәдениеттану
  • Психология
  • Қазақ (орыс) тілі
  • Шетел тілі
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Дене шынықтыру
  • Мектепке дейінгі балалар дамуының физиологиясы
  • Педагогика
  • Инклюзивті білім беру
  • Оқу (таныстыру) практикасы
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
  • Академиялық хат
  • Психологиялық-педагогикалық практика
  • Оқу практикасы
  • Ерте балалық шақ педагогикасы мен психологиясы
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновация
  • Мектепке дейінгі педагогика
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа оқыту және тілін дамыту теориясы мен технологиясы
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуының теориясы мен технологиясы
  • Педагогикалық практика
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
  • Мектепке дейінгі білім берудегі ойын технологиясы бойынша практикум
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихы
  • Ерте жастағы әлеуметтік дамудың теориясы мен технологиясы
  • Әртүрлі жастағы топтарда білім беру қызметі
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
  • Өндірістік педагогикалық практика

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
  • Қаржылық сауаттылық негіздері
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
  • Экология және тұрақты даму
  • Шоқантану
  • Ғылыми зерттеу негіздері
  • Ерте дамудың авторлық әдістері
  • Ерте жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу технологиялары
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы жергілікті зерттеулер
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың STEM білімі
  • Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру теориясы мен технологиясы
  • Мектеп жасына дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен технологиясы
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың іздестіру-эксперименттік әрекеттің технологиялары
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық іс-әрекет технологиясы
  • Мектепке дейінгі ұйымдарданың пәндік-кеңістіктік дамыту ортасын жобалау
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы ART технологиясы
  • Балабақшадағы педагогикалық анимация
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды шет тіліне оқыту теориясы мен технологиялары
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы мектеп алды даярлық
  • Мектепке дейінгі балалардың әдеби білімі беру
  • Балалар әдебиеті
  • Дефектология және логопедия практикумы
  • Дидактикалық материалдарды өндіру бойынша практикумы
  • Мектепке дейінгі ұйымда режимдік сәттерді ұйымдастырудың технологиялары
  • Мектепке дейінгі ұйымда ауыспалы компонентті ұйымдастыру технологиялары
  • Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік-отансүйгіштік тәрбиесі
  • Мектепке дейінгі білім берудегі дистанциялық технологиялар
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық бақылау технологиялары
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
  • Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қолдаудың теориясы мен технологиясы

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • эмоциялық интеллект,көшбасшылық қасиеттерінің креативтілігі арқылы мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үдерістің барлық субъектісімен ынтымақтастық және шығармашылық шеңберінде зерттеу, педагогикалық және әдістемелік міндеттерді шешеді
  • теориялық және практикалық білімдерді заманауи педагогикалық технологиялар мен ақпарат көздері (мультимедия, білім беру бағдарламалары, электрондық оқулықтар, Smart -технологиялар, жүйелік бағдарламалар, мүмкіндіктер) негізінде ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолданады. Интернет-ресурстар (АББР, ЖАОК және т.б.)
  • білім алу, шындықты іздеуге қатысу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде мектепке дейінгі білім берудің өзекті мәселелерін зерттеу, оқыту және зерттеу кезінде интеллектуалды адал болу талабы негізінде академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді
  • мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік дамытушылық және тәрбиелік ортасын жобалау және модельдеу кезінде академиялық жазу дағдылары негізінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері және басқа да сыртқы дәлелдемелер көздері туралы білімдерін көрсетеді
  • мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары; мемлекеттің жастар саясаты; «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының құндылықтарына және "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі ережелеріне негізделген балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы саласындағы үдерістерді түсіндіреді
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ой-пікірлер, эмоционалды интеллект, шығармашылық пен көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, пікірлер қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі білім берудің барлық субъектілерімен ынтымақтастық және бірлесіп құру шеңберінде ғылыми-педагогикалық мәселелерді шешуге арналған ақпараттарды жинайды және түсіндіреді
  • мектепке дейінгі білім беру саласындағы жеке және кәсіби даму аспектілерін ескере отырып, сыни және жүйелік ойлаудың қалыптасқан дағдыларын, цифрлық сауаттылық дағдыларын, өмір бойы білім алу қабілетін, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексияны көрсетеді
  • ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамытудың тұжырымдамалық ережелерін іске асыруға бағытталған қалыптасқан әмбебап және кәсіби құзыреттерді (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) көрсетеді