Білім берудегі психология
Білім беру бағдарламасының шифры

6B01102

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

Оқу деңгейі

Бакалавриат

Оқу ұзақтығы

4 жыл

Бейіндік пәндер

Биология
География

Білім беру бағдарламасының мақсаттары

Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау

  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
  • Инклюзивті білім беру ортасы
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары
  • Бағалау және дамыту
  • Педагогикалық зерттеулер
  • Зерттеулер, даму және инновациялар
  • Жалпы психология
  • Жас ерекшелігіне байланысты психология
  • Когнитивті нейропсихология /
  • Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
  • Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
  • Психологиялық кеңес беру
  • Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша семинар практикум
  • Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
  • Психологиядағы зерттеу әдістері
  • Психологиялық зерттеулер

  • Топтық кеңес беру
  • Білім беруде кеңес беру
  • Психологиядағы коллаборация
  • Позитивті ата-аналық
  • Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы
  • Отбасын сүйемелдеу және қолдау
  • Әлеуметтік психология
  • Өзара әрекеттестік психологиясы
  • Әлеуметтік педагогика
  • Жеке тұлға теориясы
  • Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту
  • Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы
  • Дифференциалды психология
  • Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау
  • Баланың әл-ауқатын бағалау
  • Баланың дамуын бағалау
  • Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау
  • Баланың танымды қәрекетін бақылау және тексеру
  • Психологтың заманауи мониторингі
  • Психологтың сараптамалық қызметі
  • Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
  • Арнайы психология және педагогика
  • Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
  • Психологиялық бейімделу және оңалту
  • Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
  • Әлеуметтік-психологиялық араласу
  • Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдыналу
  • Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
  • Дағдарыс мінез-құлқының алдын алу
  • Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
  • Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы
  • Медиа және киберпсихология
  • Білім берудегі конфликтология
  • Дауларды шешу стратегиялары
  • Күйзелісті басқару
  • Кәсіби бейінді технологиялар
  • Оқытуды бейіндеу
  • Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
  • Білім беру ортасын жобалау
  • Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер

Оқыту нәтижелері және құзыреттер

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
  • Балалардың оқуын жеңілдетеді
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
  • Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады.
  • Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды.
  • Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады.
  • Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
  • Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады.
  • Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
  • Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады.