ESGCA


Жобаның атауы: Орталық Азияның білім беру және жұмыспен қамту секторларындағы экологиялық мәселелер, әлеуметтік қажеттіліктер және тиімді басқару арасындағы байланысты нығайту – ESGCA.
Жобаның ұзақтығы: 36 ай (01.12.2024-30.11.2027)
Сумма гранта для КУ м.Ш.Уалиханова: 55 682,80 евро
Қатысушы ұйымның атауы, елі және атқаратын рөлі
- Генуя университеті, Италия, Үйлестіруші
- Әлеуетті арттыру жөніндегі Консалтинг тобы, Қырғызстан, Серіктес
- Еуропалық Құжаттамалық Орталықтың Қоғамдық Қоры, Қырғызстан, Серіктес
- Қырғызстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы, Қырғызстан, Серіктес
- Қ.Тыныстанов атындағы Ыстықкөл мемлекеттік университеті, Қырғызстан, Серіктес
- Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы, Қазақстан, Серіктес
- Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, Қазақстан, Серіктес
- Өзбекстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы, Өзбекстан, Серіктестік
- Бұхара мемлекеттік университеті, Өзбекстан, Серіктес
- Тәжік ұлттық университеті, Тәжікстан, Серіктес
- Шириншох Шотемура атындағы Тәжікстан аграрлық университеті, Тәжікстан, Серіктес
- Түрікменстанның Мемлекеттік энергетика институты, Түрікменстан, Серіктес
- Халықаралық мұнай және газ университеті, Түрікменстан, Серіктес
- Лучиан Блага Сибиу университеті, Румыния, Серіктес
- Братиславадағы Словакия техникалық университеті, Словакия, Серіктес
Аннотация
ESGCA аймақтық жобасы «Тұрақты өсу және жұмыс орындары» байқауының тақырыбымен тікелей байланысты. Бұл жоба Орталық Азияның бес еліндегі 10 жоғары оқу орнында екі жылдық ESG магистратура бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталған. Мақсаты – қоршаған орта мен әлеуметтік аспектілерді, сондай-ақ басқаруды тиімді түрде жүзеге асыру саласында білікті мамандар даярлау. Жобаның шеңберінде ESG қағидаларын университеттерге, бизнес-қоғамдастыққа және мемлекеттік басқару органдарына енгізу көзделген. Үш еуропалық университет тұрақты платформаны құруға көмектеседі. Бұл платформа оқу орындарын, мемлекеттік қызметкерлерді және кәсіпорындарды біріктіріп, экологиялық және әлеуметтік аспектілерді тиімді басқаруға, «жасыл» жұмыс орындарын құруға және білікті кадрларды дайындауға мүмкіндік береді. Серіктестер арасындағы халықаралық желіні құру университеттерге ғылыми орта, бизнес және үкімет арасындағы ынтымақтастық алаңына айналуға жағдай жасайды. Бұл өз кезегінде зерттеулер мен инновацияларды ілгерілетуге, сондай-ақ осы саладағы жаңа саясатты әзірлеуге сеп болады. Мұндай бірігу экологиялық және әлеуметтік аспектілерді тиімді басқаруға ғана емес, сонымен қатар «жасыл» жұмыс орындарын құруға қолайлы орта қалыптастырады. Бұдан бөлек, жоғары білікті мамандарды даярлау қазіргі еңбек нарығының талаптарына толықтай сәйкес келеді. Жобаны іске асырудан күтілетін мультипликативті әсер 72 оқытушыға, онлайн режимде тағы 100 оқытушыға және университет басшылығына тікелей бағытталған.
Жобаның міндеттері
- Erasmus+ бағдарламасына қатыспайтын үшінші әлем елдердегі жоғары білім сапасын арттыру және оның еңбек нарығы мен қоғам үшін маңыздылығын күшейту
- Erasmus+ бағдарламасына қатыспайтын үшінші әлем елдердің студенттерінің құзыреттерін, дағдыларын және жұмысқа орналасу әлеуетін жаңа әрі инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеу арқылы арттыру
- Erasmus+ бағдарламасына қатыспайтын үшінші әлем елдердегі жоғары білім беру жүйесінде инклюзивті білім беруді, теңдікті, әділеттілікті, кемсітушілікке жол бермеуді және азаматтық құзыреттердің дамуын ілгерілету
- Erasmus+ бағдарламасына қатыспайтын үшінші елдердің жоғары оқу орындарындағы оқыту сапасын, оқытушылар мен студенттерді бағалау жүйесін, сапаны қамтамасыз ету тетіктерін, басқару мен көшбасшылықты, инклюзивтілікті, инновацияны, білім базасын, цифрлық және кәсіпкерлік әлеуетті, сондай-ақ интернационалдандыруды жақсарту
- Erasmus+ бағдарламасына қатыспайтын үшінші әлем елдердің жоғары оқу орындарының, жоғары білім беруге жауапты органдар мен құзыретті мекемелердің әлеуетін басқару мен қаржыландыру тұрғысынан реформалау процестерін анықтау, жүзеге асыру және қадағалау арқылы жоғары білім беру жүйесін жаңғырту бағытында арттыру
- Erasmus+ бағдарламасына қатыспайтын үшінші әлем елдерде оқытушыларды даярлау мен олардың кәсіби дамуын жетілдіру арқылы білім беру жүйесінің ұзақ мерзімді сапасына оң әсер ету
- Институттар арасындағы ынтымақтастықты, әлеуетті арттыруды және үздік тәжірибе алмасуды ынталандыру
- Бірлескен бастамалар арқылы әлемнің әртүрлі өңірлері арасындағы ынтымақтастықты дамыту
Ожидаемые результаты
Жобаны басқару (ЖБ) – жобаның сәтті жүзеге асуына кепіл болатын негізгі қызмет түрі. Мониторинг пен бағалау ЖБ-ға кіріктіріліп, жобаның өзін-өзі талдауы үшін (мерзімді өзіндік бағалау) қажетті құралдарды ұсынады. Бұған қоса, Басқарушы комитеттің отырыстарында жобаның қызметі мен өнімдерін талдауға, серіктестер жұмысының күшті және әлсіз тұстарын анықтауға арналған арнайы сессиялар өткізіледі. Бағалау – бұл «ресми» рәсімдер мен «бейресми» өзара әрекеттесулерден тұратын үздіксіз үдеріс. Бағалау жүргізуге арналған нұсқаулықтары бар сапа жоспары әзірленген. Осы тұрғыда бағалау шеңбері бағалауды жүргізетін серіктеске де, бүкіл серіктестікке де жобаның даму барысын күтілетін нәтижелер мен жоспарланған қорытындыларға қатысты тиімді бағалау құралдарын ұсынуға бағытталған. Мониторинг/бағалау іс-шаралары, сапа қағидаттары мен жобалық деңгейдегі ЖБ арасындағы интеграция күтпеген жағдайларды басқаруға ықпал етеді.
Осы тұрғыда жұмыс тобының жетекшісі келесі мақсаттарда күш-жігерді үйлестіруді өз мойнына алады:
- жергілікті бағалау іс-шаралары мен жобаның жалпы жоспары арасындағы үйлестіруді жеңілдету;
- серіктестерге жалпы ұсыныстар беру;
- жергілікті тәжірибені біріктіру арқылы жобаның қорытынды бағасына қажетті деректерді ұсынуға жәрдемдесу;
- жобаны іске асыру барысында туындауы мүмкін күтпеген жағдайларды тиімді басқару үшін бағалау іс-шаралары мен жобаны басқару арасындағы байланысты және кері байланысты қамтамасыз ету.
Бағалау әдістері негізінен келесіге сүйенеді:
- KPI карталары (LFM есептері мен сауалнамаларға негізделген): сауалнамаларды жүргізу үшін барлық серіктестер мен жобадағы мүдделі тараптарды қамтитын онлайн-құралдар пайдаланылады. Әрбір негізгі іс-шарадан кейін қатысушылар сауалнама толтырады. Есептер әр алты ай сайын және жұмыс тобының әрбір белсенділігінен кейін ұсынылады.
- Университеттер арасындағы рецензиялау: бұл – серіктестердің бағалау процесіне деген түсінігін арттыруға бағытталған маңызды іс-шара.