Крамаренко Борис Васильевич

Крамаренко Борис Васильевич

Профессордың ассистенті


E-mail: Білімі

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау педагогикалық институты; (қазіргі атауы Ш Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті); Мәскеудегі КСРО Педагогикалық ғылымдар академиясының Білім берудің жалпы мәселелері ғылыми-зерттеу институтының аспирантурасы

Негізгі оқытатын пәндері

Қашықтықтан оқыту мұғалімінің акмеологиясы;

DO ойынының теориясы мен тәжірибесі;

ДО көркем-эстетикалық тәрбиенің теориясы мен тәжірибесі;

ДО-дағы авторлық бағдарламалар мен педагогикалық жүйелер;

Қашықтықтан оқыту педагогикасының ғылыми негіздері;

Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері.

Ғылыми дәрежесі

Педагогика ғылымдарының кандидаты

Ғылыми бағыты

Педагогикалық

Ғылыми және қоғамдық қызметтің қысқаша аннотациясы

Ғылыми қызметі

2 монография жарыққа шықты: 1) «Тезаурусный подход в педагогике» -2017; 2) «Этимология в эпоху цифровизации -2021

5 әдістемелік-құрал: 1) Основы компьютерного обучения, 2006 ж. 2) Педагогика,2015ж ; 3). Методика преподавания педагогических дисциплин, 2017ж. 4) Современные подходы и концепции обучения и воспитания в дошкольном образовании, 2019 ж; 5)

Қоғамдық қызметі

Студенттіккәсіподақкомитетініңтөрағасы -1979-1980 жж.

Педагогикалық институт оқытушылары мен қызметкерлерініңкәсіподақкомитетініңтөрағасы 1987 -1993 ж.ж.

Қалалықмәслихаттыңдепутаты 1994-2002 ж.ж.

Қалалықмәслихаттыңхатшысы1994-1995

Соңғы 5 жылдағы (2017-2022 жж.) негізгі ғылыми жарияланымдар (Интернет желісінде жарияланым орналасқан журналдың бастапқы сайтындағы веб-беттің URL-мекенжайын немесе оның Digital Object Identifier (DOI) келтіру).

1) Монография «Этимология в эпоху цифровизации» -2021. Кокшетау РИО Кокшетауский Университет им. Ш. Уалиханова.11.п.л.

2) Учебное пособие для магистрантов «Современные подходы и концепции обучения и воспитания в дошкольном образовании» 2019.РИО КГУ им. Ш. Уалиханова.

Конференции в Москве «Социальной партнерство: педагогическая поддержка субъектов образования» 2017-2019 гг.

3) 2017 «Инклюзивное образование и подготовка к нему педагогов» https://bigchange.ru/upload/medialibrary/0ad/2017.pdf . с 97-110 (0.9.п.л)

4) 2018 Самоорганизация школьников как основа их личностного развития с.58-70 (0,8 п.л.)

%http://ippdrao.ru/wp-content/uploads/4998-sbornik-sotsialnoe-partnyorstvo-pedagogicheskaya-podderzhka-subektov-obrazovaniya-2017.pdf 0.8 п.л

5) 2019 «Коллаборативная среда обучения как фактор формирования самостоятельности обучающихсяhttps://docviewer.yandex.kz/view/787022557/?*=wlhh0FJW9YLbXa

  1. Биографический метод в педагогике раннего развития дошкольников./Россия / Научные вести №12- 2019- с. 156-166 (0,75 п.л)